en dag,, men en dag försent

Jag skrev detta "inlägg" eller vad man nu kallar det igår. Men eftersom att våran dator inte alltid vill som ja så gick det inte att lägga ut det så ja tänkte jag gör ett nytt försök idag =)

Dagen börjar ta slut, klockan är runt 12 och jag sitter nu med datorn i sängen och tänkte att jag skulle skriva lite. En stressig dag har det varit med det var det helt klart värt. Det dåliga humör jag hade på dagen var som bortblåst på kvällen.
Släkten var här runt halv 6 och det var faktskt riktigt trevligt, mycket och got mat var det i alla fall. Så ingen kan ha varit hungrig efter den mängden mat och tårta vi åt.  Jag kan inte direkt säga att jag förstod någonting av det de pratade om men det fungerar alltid att "nicka å se glad ut". Emma som är en del av familjen var självklart med, skulle inte varit lika roligt om inte hon hadet varit här. Tack gumman! Efter att ala hade gått vid runt tio, halv elva tiden var det bara jag, emma, mamma och pappa kvar. SÅ mamma, jag och emma bestämde att vi skulle spela lite "Hej Knäckt". Det var verkligen länge sedan man spelade det. Har nog inte skrattat så mycket på länge, jag grät verkligen och kunde knappt se vad det var på korten. Att det kan vara så svårt att göra eller säga rätt sak på rätt ställe hade jag verkligen ingen aning om! =) HAHA det ska jag helt klart göra om snart igen, och det väldigt snart.

Annars har det inte hänt så mycket mer idag, eller i och för sig det här räckte ganska bra för min del. Tror inte jag hade orkat med mer idag. Det är ju trotts allt en dag imorron också, eller hur är det man säger? Och då har vi ju match så man måste vara riktigt taggad!
Så det är dags för mig att gå å tvätta mina matchställ så de hinner torka tills imorron.

Ha det toppen allihopa!
// erika

Kommentarer
Postat av: Mackis

naww schoet
Har nog inte skrattat så mycket på länge, jag grät verkligen och kunde knappt se vad det var på korten.

2007-01-28 @ 22:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0