"Inside-joke"

Redan måndag kväll igen, dagarna går hyfsat snabbt om man tänker efter. så vad har hänt idag? Hmm låt mig tänka efter.. joo började som vanligt halv 10 vilket är väldigt skönt inte mig nått emot om man säger så. Bara två lektioner på hela dagen och eftersom vår No lärare inte var där fick vi sluta 30 minuter tidigare. Måndagar är nog den "skönaste" dagen i skolan, då har vi sovmorron, väldigt få lektioner och så slutar vi halv 3 vilket är våran tidigaste dag.
Efter skolan gick jag och emma hem till mig för att "plugga", lite vart väll gjort men ja kan inte säga att det var så jätte mycket. Efter den så kallade "jucie-insidenten" var det ganska svårt att koncentrera sig. Jag borde kanske inte gå in så mycket på vad det är men, vill ni inte veta hoppa över att läsa denna del. Jo det var så att vi satt och diskuterade hur det precis kändes som att vi satt på ett möte när vi satt där och åt. (fråga mig inte varför men) Så jag sa: kolla jag skulle precis passa in på ett möte, jag kan äta jätte tyst. Och självklart när jag ska visa sätter jag drickan i fel strupe så att jag börjar hosta. Emma kollar på mig och håller på att dö av skratt när hon ser vilka miner jag gör. Då börjar ju såklart även jag att skratta, det gjorde ju inte precis saken bättre. Jag fick ingen luft och skrattade så mycket att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Kanske inte så många som förstår det roliga men det är lite av vad man kallar det ett "inside-joke".
Vad hände mera... jo vid halv 6 tiden åkte vi till barkarby för att kolla på skor. (Det kan man aldrig få för mycket av) och självklart hittade vi med. Själv köpte jag två par ett par stövel liknande eller ankelboots kanske man säger och ett par lite mer sommriga skor. Svårt att förklara du får se om du träffar mig nån gång =)

Sen nu har dte inte hänt så mycket mer idag, borde för att vara riktigt duktig sätta mig och plugga en stund. Prov i matte på onsdag och jag kan säga mycket kvar att lära!! Är du duktig på sånt så säg gärna till...

Önska mig lycka till på matchen imorron det är bara att komma och kolla om du har lust. Plats och tid finns att läsa på min msn =)

Ha det toppen allihopa
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0