Länge sedan sist

Länge sedan sist... men allt har en förklaring.
Datorn gick sönder och har varit på lagning nu i ungefär 1 månad men nu är den äntligen tillbaka och ja kan fortsätta skriva.

Julen har gått och nyår lika så, man har till och med hunnit fylla år. Jag antar att alla är ganska trötta på att lyssna på vad folk hittade på för roligt på jul och nyår så ja tänkte att jag struntar i att berätta det. Så vad ska jag då berätta? Några förslag? Nej jag tänkte väll de =P
Kan berätta lite om veckan som har gått.

I måndags började skolan som vanligt halv 10, alltid lika skönt med sovmorgon. Slutade redan halv tre och sen bar det av hemmåt för att ta det lite lugnt. Om jag ska vara ärlig kommer jag inte riktigt ihog vad jag gjorde i måndags det var ju nästa 3 dagar sedan.
Tisdagen började tidigt redan klockan 8 så det var bara att kämpa sig upp. Efter skolan var det bara hem, äta och sedan bar det av till träningen. Väl framme vid hallen insåg vi att det bara skulle komma 4 personer på denna träning inkulsive mig så våran coach tyckte att vi klarade oss aldeles utmärkt själva och sedan gick han =S Man undrar ju vad han tänker med ibland asså... Efteråt var det bara att åka hem. Senare på kvällen träffade jag en kompis för att kolla på en film och efter det sov jag skönt i min säng.

Onsdagen var väldigt lik alla andra dagar skolan och sedan hem för att plugga, träna eller träffa kompisar. Måste säga det var nog länge sedan jag somnade så lätt och tidigt en kväll. Redan vid kl 9 sov jag djupt. Nästan som törnrosa eller vem av alla dessa sagoprinsessor det nu finns som sover tungt. Torsdagen rullade på, en av de jobbigaste dagarna i skolan. Flera långa lektioner och en sen dag, inte en bra blandning för min del men nu är det över. Var sjukt irriterad när jag kom hem men visste igentligen inte vad det berodde på. Det bara var...
Träningen lättade upp det hela och när jag kom hem hade jag nästan glömt min irritation helt. Så med en grym träningsvärk, ont i nacken och sträckning i jumsken ska jag nu alldeles snart gå och lägga mig. Om jag över huvudtaget vill kunna vakna imorgon.

Ha det toppen allihopa
// Irri


Kommentarer
Postat av: Maria

Du hade snöö på din födelsedag, det är ju alltid trevligt :P fast nu vill jag ha våår !! :D älskar dig gumman !

2007-01-25 @ 21:24:32
URL: http://summer.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0