Slut på det roliga, dags att genom lida en vecka till

Ja så var även söndagen över, imorgon är det bara att gå tillbaka till skolan och "genom lida" ännu en vecka. Nu har även skolan börjat komma igång på allvar, två prov denna vecka och säkert flera läxor. Men vad gör man, man har ju inte så mycket val. Bara att göra läxorna och plugga till proven och se glad ut.
I alla fall, tillbaka till vad jag tänkte skriva om min söndag. Kanske inte är det mest intressanta att höra om men vill du inte veta sluta läs.

Jag vaknade vid ungefär 12, jag som hade tänkte gå upp 11 för att verkligen ha riktigt gott om tid att göra mig iordning på men så blev inte fallet. Fick istället skynda mig lite men jag hann utan problem endå. När klockan var 1 hade jag lyckats tagit mig till hallen och var där bland de första faktiskt.
Sen ska jag väll inte säga att matchen gick speciellt bra men, nånting posetivt måste man ju se ur en förlust. Vi har nu inte förlorat på länge, och då blir man nog inte lika glad över en vinst som man skulle bli om man förlorade hela tiden. Så eftersom att vi nu förlorade blev alla väldigt besviken men då är vi mycket mer taggade till nästa match och kommer då även bli mycket gladare om vi vinner! =)
Vet inte om ja riktigt tror på det där men det låter bra och man kan ju alltid försöka övertala sig själv att tro det.
När jag kom hem sedan lagade mamma pannkakor till mig som plåster på såren, vilken ängel hon är ibland! Och mycket riktigt det hjälpte faktiskt lite granna, var inte alls lika besviken efteråt. En varm dusch hjälpte även det lite på traven och det kändes nästan riktigt bra tillslut.
Marcus kom förbi nån halv timme, timme senare och kollade på en film. Den var riktigt rolig faktiskt =D Så nu sitter jag här och om det ska finnas en möjlighet för mig att vakna imorgon måste jag gå och lägga mig nu. Men jag kan inte riktigt slita mig!

I alla fall,
Ni får ha det toppen allihopa
// erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0