118 118; Växeln hallå hallå hallå, koppla mig till 22.

Eftersom jag ännu inte kommit på hur ja ska skriva om jag inte berättar om min dag får jag väl fortsätta i samma mönster tills jag kommer på något bättre, haha.

Idag var det bestämt att jag och Isabelle skulle ta oss iväg till Nälsta på morgonen och simma, för att få lite träning i alla  fall. Det var rätt länge sedan nu... men det blev inte riktigt som vi tänkt oss.
Fick ett sms på morgonen av Isabelle och vår diskussion började direkt om vi verkligen skulle träna.
I:  Irrs vi kommer dö om vi ska bada i det här vädret =O
E: Varför då? är det kallt?
I:  Det blåser skit mycket...
E: Aha okej, ska vi skita i det?
I:  A okej vi sover istället, smsar dig sen, god natt twin <3
E: god natt twin <3


Så jag fick tillslut sova några timmar extra, blev sedan väckt av telefonen och hoppade upp ur sänge. Denna gång var det Lina som ville hitta på något men som vanligt när hon har tid har inte jag det och tvärt om, haha. Så får ta det en annan dag snart istället =)
Mötte Jasmine och Isabelle vid björnboda och där inhandlades lite fika och dricka sedan gick vi hem till Isabelle med en Yatzy som satte farten, haha.
Lunchen var mycket god och som vanligt slutade det med att vi satt och snackade, om samma saker som vanligt utan att vi riktigt kommer fram till någonting. Nu var det övertalning som gällde för att få me Jasmine in till stan, och duktiga som vi är lyckades vi, så nu skulle alla bara göra sig iordning men det gick rätt fort en snabbis förbi Jasmine på vägen till spånga och pendeln, ja och sen var allting klart.

Vet inte riktigt vad vi skulle göra inne i stan men Jasmine köpte iaf en ny bandan och den var faktiskt jätte fin =) sen hamnade vi på söder och promenderade omkring där en stund innan vi åkte hem igen.

På kvällen blev det singstar och sedan en promenad runt i kälvesta, riktigt mysigt som vanligt och vi hade riktigt kul ute på jasmines trappa. Tänker faktiskt inte gå in på några detaljer haha =P
Nu får ni ha det underbart
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Niklas

Det är faktiskt en bra låt de där... Växeln hallå=).// Niiiklas

2007-07-11 @ 01:08:14
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Erika

klart, det är ju en man växt upp med:)

2007-07-11 @ 21:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0