En trogen bloggare... ;)

Joo nästan så att jag är det alltså, nu har jag bloggat i nästa nexakt ett och ett halvt år och jag har skrivit några inlägg varje vecka. Borde man inte kunna kalla sig själv trogen då?
Det som är mest tragiskt är nog att jag fortfarande inte har speciellt många läsare och knappt några kommentarer, haha. Rekordet ligger väl på sådär ungefär 76 läsare på en dag. Men jag klagar inte nöjer mig med att någon läser den i alla fall och det är det ju folk som gör så =)

Har inte skrivit något nu på några dagar förutom "listan" igår men det var mest för att jag var så uttråkad, men ikväll då lovar jag er att då kommer det ett inlägg. Men lite infomration om "smått och gått" som hänt under de senaste dagarna, så håll ut. Haha =)

Just nu väntar jag bara på att Isabelle ska höra av sig någon gång så jag kan gå från jobbet, får väl se vad vi hittar på för kul men något lär det säkert bli. Nu får ni ha det så underbart fram tills ikväll/natt då vi hörs igen.
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0