Ett nytt ställe, en ny start?

Okej hurrni då gör vi ett nytt försök. Satt nyss på det trådlösa nätverket inne på hotell rummet men det ville inte som jag ville så allt jag skrivit försvann. Så nu begav jag mig ner till hotell receptionen och testar datorn där nere istället. Nackdelen nu är bara att halva Skellefteå kan se vad jag skriver eller okej jag ska inte ta i men alla som går förbi här inne i alla fall. Men det är väll smällar man får ta antar jag eller vad tycker ni?

Ska jag va lika tråkig som alla andra och berätta om vad jag har gjort idag eller ska jag komma på något nytt. Överraska er alla lite? Jag tror faktiskt att för en gångs skulle ska jag välja det andra alternativet och sticka ut lite fårn mängden kanske.
Så vad ska jag skriva detta inlägg om? Varför inte denna "stad" mitt uppe i ingenstanns... okej det är inte så litet en normalstor stad i Sverige helt enkelt. Men om man jämnför med Stockholm är det ENORM skillnad. Centrum här är ungefär som Vällingby Centrum. Man har avklarat alla affärer på en timme ungefär. Om det till och med inte är ännu mindre faktiskt. Ska jag vara helt ärlig har jag lite svårt att förstå hur man klarar av att bo på ett sånt här ställe året om, Sommar, Höst, Vinter, Vår. Men kanske är det en vanesak.

Vi gick en snabb tur genom centrum idag och om jag ska vara helt ärlig så kände jag mig verkligen som en överklass snobb. Just så som många föreställer sig Stockholmare. Tror att de är mycket bättre än alla andra, och att bara för att Stockholm är huvudstaden så är det den bästa staden av alla.

Vet inte riktigt mer vad jag ska berätta för er om Skellefteå, trotts allt är det första gången jag stannar här längre än 40 minuter så jag är ju inte direkt något proffs ännu. Men däremot kan jag visa er en bild på min nya underhållning, ett gulligt litet spel som jag faktiskt köpte här på hotellet för 19kr eller vad det var. Men lova att inte skratta okej??
Det gäller att få i alla de små kulorna i de pyttelilla hålen, haha. Riktigt kul och ganska kul om jag ska vara helt ärlig =)

Men nu ska jag sluta snacka och dra mig tillbaka till rummet innan de andra börjar undra vart jag tagit vägen. Om det här är det sista jag skriver innan jag kommer hem igen så får ni alla ha de så jätte bra.
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Emma

hahahah irri ja gillar spelet (; när kommer du hem? puss!

2007-07-28 @ 19:29:45
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: NiklasBB! =)

Det gick bättre denna gång =)Heej förresten handsome :-)

2007-07-29 @ 18:09:08
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Erika

Hej, tack för era komentarer. Jag kommer hem några dagar den sjunde. Sen blir det grekland för mig. Men nu måste jag gå är inne på affärens nätverk. Ha det bra pussar

2007-07-30 @ 17:07:34
Postat av: isabelle

piiiiiiiiirrs i miss u, kom hem twin :o <3

2007-08-01 @ 14:21:07
URL: http://isisabelles.blogg.se
Postat av: Erika

aaawh Issie,, jag kommer hem om typ en vecka lr nått sånt de e inte länge kvar nu :) miss you too twin

2007-08-01 @ 14:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0