Färingsö <3

Idag har det varit en sån där precis lagom dag, min väckarklocka ringde 10 i 8 imorrse. Då hade jag tio minuter på mig att gå ut och säga hej då till Emma med familj när de bar sig av ner till västkusten. Tog bara min fleecetröja på mig och gick ut och lyckades precis hinna när de satt sig i bilen, ett snabbt hej då och sen gick jag in och la mig igen. Sov några timmar till och sedan bestämde mamma och jag att vi skulle åka ut till gravarna på färingsö och fixa iordning lite.
Titta så fint det blev =)
Gick även förbi och kollade på Linns grav,
där är det fint som alltid. Med massor av blommor.
Titta själv...

Det är verkligen riktigt fint där ute, fast de kommer ju inte undan att bli kallat landet, mest åkrar överallt och sedan villor lite här och var. Men det är så mysigt på sommrarna, när det är fint väder. Synd bara att vi inte längre har kvar vårat landställe där ute men, man har ju anledningar att åka dit ändå så.

När mamma smög iväg kunde jag inte låta bli att vara lite fjortis, men det är ju alla innerst inne eller hur? haha.
På vägen hem stannade vi en snabbis i vällingby men eftersom att klockan var över fyra när vi kom dit så var allt utom Åhlens stängt så det fick bli en titt där inne lite snabbt, och hittade faktikt en svart jeanskjol på rea =) Sådär lite lagom enkel, alltid bra att ha.

Väl hemma passade jag på att sätta på mig min klänning ja köpt på Gina Tricot på rea (även den) för några veckor sedan, och insåg hur sjukt skön den är. Det var därför jag köpte den, haha. Tog sedan min veckorevyn och "en shopaholic i new york" och satt mig i solen och läste, det var verkligen riktigt skönt och ja insåg just då att det faktikt är rätt skönt att bara sitta och läsa ibland, speceillt när det är sol. Och när man har hittat en bok/serie man verkligen gillar, och det har jag verkligen. Rekomenderar stark Sophie Kinsellas serie En shopaholic. Juste kom på att jag faktiskt har en bild på min "fina" klänning haha, vad tycks?

Nej nu väntar snart middan och sen tittar nog Isabelle och Jasmine förbi en snabbis så går väl ut som vanligt och hittar på något.
Ha det underbart allihopa
Erika <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0