För gammal för "pip larssons"

Nu har det gått några dagar igen, men som jag sagt många gånger förut säkert det blir inte av ibland bara. I fredags var det min sista dag på jobbet, så nu behöver jag inte tänka på det längre. Nu är det bara lönen som väntar, haha.
Vad gjorde jag på fredagkvällen då? ... Juste mötte Isabelle och Jasmine i spånga, det var bestämt att vi skulle äta på Spånga punkten. Denna kväll, det var ett tag sen faktiskt. Vi hade inga fler planer den kvällen så vi hamnade på maltesholm efter ett tag. Satt ute på bryggan och pratade nån timmen innan de blev kallt och vi drog oss hemåt till Isabelle. Filtar, dricka och lite annat hämtades ut så det blev några timmar på baksidan där, riktigt riktigt mysigt faktiskt. Speciellt när det sedan började bli riktigt mörkt runt omkring oss.  När klockan började närma sig ett var det dags att börja dra sig hemåt... 
Vid tre tiden tyckte jag det började bli dags att gå och lägga sig, så då sa jag God Natt till Morgan och somnade på en gång.
Lördagen då?
Jo det var tänkt att bli en lugn dag hemma i solen men slutade med en hel dag på stan med Morgan, tittade lite i affärer och på männen som stod och fiskade på broarna. Haha ganska underhållande och riktigt kul! Kvällen däremot blev inte mycket att berätta om eftermiddagen tittade jag lite på friidrott med familjen innan jag somnade vid nio i soffan. Vaknade halv 11 idag och kände mig rätt utvilad måste jag säga.
Idag blev det i alla fall som jag hade tänkt gårdagen, hela dan i solen. Hann nästan läsa ut hela min bok också. Nu låter jag som värsta pluggisen. Men den är faktiskt RIKTIGT bra, Mina hemligheter heter den av Sophie Kinsella.

Men nu börjar det bli lite långt faktiskt ingen som kommer orka läsa.
Men ha det underbart så hörs vi imorron
Erika <3

Kommentarer
Postat av: NiklasBB

Jag orkar ALLTID läsa din blogg=)
Den är rikigt bra faktiskt.
PS. KOmmer till stocholm den 18 augusti igen :-)

2007-07-23 @ 12:53:08
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Oscar

Jag orkade läsa :) *stolt*

2007-07-23 @ 21:30:17
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com
Postat av: Erika

Va kul att höra:D blir riktigt glad faktikt!! Åh Oscar du e så duktig å;)

2007-07-23 @ 21:56:16
Postat av: Oscar

Jag vet att du gillar mig,men sluta gulligulla ;P

2007-07-24 @ 02:54:08
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0