Göran hämtar laxen, Görhan? ; )

Vilket underbart väder det har varit idag, varken för varmt eller för kallt. Dagen började med frukot på baksidan tillsammans med mamma, det e något speciellt med att äta frukost ute i solen tycker jag. Riktigt mysigt! Hittade även min veckorevyn i rummet så tog med den ut och la mig och läste i solen. Sen blev det lite varmt så tänkte ta mig ett dopp men det var verkligen iskallt!! Så kom inte längre än till midjan haha. Solade lite till och sedan kom Emma förbi, som hon alltid brukar göra på sommrarna stod hon och pratade lite vid staketet innan hon hoppade över.
Efter ett samtal från Morgan fick jag reda på att de hade hittat Jasmines busskort.

Så vi bestämmde att vi skulle möta de inne i stan och hämta upp det till henne.  Så Emma och jag åkte in till stan, på vägen mötte vi Joel så gjorde sällskap med honom till centralen. Där vi mötte upp med Morgan och gick för att hämta busskortet hos Markus, Tage och Majje(vet inte om det stavas så men, hihi).  Dagen flöt på och sedan gick jag och Emma hem till mig för att äta middag med familjen, det var riktigt mysigt faktiskt. Vi grillade och satt på baksidan och åt, synd bara att det var lite kallt då.

Nu har Emma nyss begätt sig hemåt för att packa allt innan de åker imorron igen =( har bara hunnit träffa henne i en dag ungefär, usch usch. Men vi ses snart igen så! Hoppas du får det jätte bra där nere sweetie. Kommer sakna dig jätte mkt.

Så nu vet alla det också, haha. Men jag ska nog faktiskt gå och duscha sedan måla fransk manikyr och kanske till och med tånaglarna, fast inte fransk då förståss, haha. Har sett det en gång och de va inte vackert kan jag säga er.

Men ni får ha det så underbart så hörs vi imorron igen
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0