Gunvald Larsson; allt frid och fröjd

Söndag, ojojoj vilken seg dag det har varit idag. Ska börja från början och ta allt i tur och ordning.
tog mig in i duschen och sedan hamnade jag i sängen framför några avsnitt meKom hem vid halv 12 tiden imorrse från Jasmine, var så trött så ja skulle kunnat somna mitt på hall golvet, men jagd F.R.I.E.N.D.S. pappa kom in med frukost så de blev lite frukost på sängen en dag som denna. Somnade tyvärr innan jag hade hunnit äta upp frukosten i mina basketshorts, sockor och blackebergtröja, haha. Vaknade efter en timme av att jag frös, så kröp ner under täckte och sov vidare några timmar. När klockan var halv fyra kom mamma in och väckte mig, lunchen var klar strax där efter så vi satte oss och kollade på en film i deras rum "Boys and Girls" tror jag den hette med Freddie Prince jr. efter den lite fika och sedan ännu en film med honom, sötnosen, som hette "Down to you". Båda filmerna va sådär lite lagom bra tjejfilmer =) aldrig helt fel, enligt mig.

Lite middag skulle man ju också ha, så fick tvinga ner lite av det med. Men jag klagar inte för det va faktiskt gott =) Nu blir det datorn och tv.n för mig hela kvällen. Förhoppningsvis lite skvaller som gör hela kvällen lite mer spännande också. Men denna kväll blir det inte bara possetiv sådan tyvärr, haha =/ Men nu börjar Beck igen eller direkt efter vädret. Vet inte egentligen varför jag kollar på den eftersom jag har sätt alla Beckfilmer minst 4 gånger redan men, är man fantast så är man =)

Men ha det underbart vi hörs imorron allihopa
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0