Häs rand

Eftersom sidan inte ville fungera för min del igår kväll när jag hade tänkt att skriva så får jag göra det lite snabbt nu innan duschen kallar, haha.
Har tyvärr inga bilder till detta inlägg eftersom jag ännu inte tagit emot de från Jasmine men jag lovar att de kommer så fort som möjligt. (men hittade däremot två bilder från förmiddagen på baksidan jag kan bjuda på)

Igår var en såndär dag som man bara vill ska vara hela sommaren, vädret var helt underbart. Vid halv 11 blev jag väckt och tillsagd att "du borde gå upp och ut i solen en stund"  så mycket riktigt var det de jag gjorde. Och jag ångrar det inte ett dugg haha, solade och lyssnade på musik i ungefär tre timmar innan jag tillslut tröttnade på att göra det själv och skickade iväg ett sms till Isabelle.

TIllsammans med Jasmine bestämdes det att vi skulle ta oss till Maltesholmsbadet och tillbringa några timmar i solen där i stället. Det var riktigt mysigt att ligga där i gräset, titta på folk, äta glass, bada, sola och snacka skit. Men när klockan var sex började det bli dags att dra sig hemåt.  Alla åkte hem till sig och vid åtta tiden träffades vi åter igen i Vällingby, nu skulle Isabelle och Jasmine äta middag så det blev som "vanligt" donken vid fridhemsplan.

Eftersom att vädret fortfarande var fint och det var varmt ute gick vi sedan ner till Rålamdshovsparken, och där blev vi kvar bland alla picknickande gäng med folk, haha. Men det var riktigt mysigt vi satt bara där och pratade, lekte även den omtalade leken "jag har aldrig" den har väl alla kört? Annars har ni missat något...

Men nu väntar frukosten och duschen, så ni får ha det så underbart.
Vi hörs mer ikväll ; )
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har pool 0OH!

2007-07-17 @ 13:33:16
Postat av: Erika

Men oooh på dig...

2007-07-17 @ 23:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0