Here comes blondie

Idag har det  varit en sådär lite lagom dag, helt perfekt mycket att göra på tillräckligt mycket tid. Vaknade lite av och till mellan 10 och 11 tiden. Men sedan ringde Emma och då var det verkligen dags att stiga upp, gjorde mig iordning till sex and the city och vid kvart i ett tiden var det dags att börja dra sig in till stan. När klockan var kvart i två hade vi lyckats ta oss till "Clipp-er"  en bit ifrån hötorget. Nu var det äntligen dags för mig att färga håret igen, utväxten började bli lite väl lång. Efter någon timme när vi äntligen var klara var jag blond kan man säga haha, blev ljusare än vad jag hade tänkt men jag är nöjd så =)
Hahaha och det var riktigt kul att få stajla sig själv med riktiga produkter och borstar och grejer i en hårsalong, lite riskabelt att släppa Emma och mig med fria tyglar där men det blev riktigt bra.
Vid fyra tiden gick vi till burgerking precis i närheten och åt lunch mums det var riktigt gott fakiskt. Vi vandrade även omkring i stan någon timme innan vi åkte till Huddinge och träffade Morgan och Marcus. Det var riktigt roligt och tiden gick snabbt, fråga mig inte vad vi gjorde men det va kul endå =)
Nu är jag äntligen hemma igen och snart ska man väl gå och lägga sig, imorron är det bara upp och packa så jag blir klar tills på torsdag då vi åker!

Ha det underbart allihopa
Vi hörs imorron Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0