I will be gone, for very long! hihi

Så nu ska jag "ta mig i kragen" och skriva det sista inlägget innan jag åker iväg. För imorron bär det av, Kihlangi, väntar på mig, haha.
Men jag har känslan att när jag väl sitter i bilen och har åkt i några timmar kommer jag att komma på Juste jag har glömt... Så jag sitter nu och funderar på vad kan det vara jag kommer glömma denna gång?
Kläder   [X]
Skor   [X]
Tidningar/böcker/ipod/dator?   [X]
Mobil   [X]
Aa det var väl det viktigaste. Men jag säger bara till er som har mitt nr och som kommer sakna mig så, (för det vet jag att ni kommer, haha) RING mig, för jag komemr ha med min mobil vart jag än går. Hur ska jag annars överleva in the middle of no where?
Även datorn kommer att få följa med, och jag vet att de har börjat få bredband dit upp. MEN vet inte om internet kommer fungera för min del. Men om det gör det så lovar jag att ni kommer få inlägg med jämna mellanrum =)

Nu kommer den här vanliga som alla som ska åka bort säger, så då vore det ju nästan skandal om inte jag oxå har den: Jag kommer sakna er alla jätte mycket, behöver inte ens nämna namn alla vet vilka de är! Så ni får ha det underbart här i stockholm utan mig. <3


Oscar jag höll ju på att glömma. Där har du din efterlängtade bild, haha.
Nej nu ska jag fixa iordning det sista så det bara är att gå upp imorron bitti och åka! Ha det underbart allihopa och vi hörs om sådär 10 dagar någonting.
Erika <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0