Ingen dag borde vara en annan lik

Ännu en måndag av sommarlovet är nu så gott som över, och jag har faktiskt inte orkat göra så mycket idag. Var hos Isabelle och åt lunch, sedan kollade vi på filmer hela dagen och det var bara skönt! Känns som att det kanske börjar bli lite tjatigt att läsa om vad jag gör hela dagarna så nu tänkte jag variera mig lite och berätta lite saker ni kanske inte visste om mig. =) På detta sätt får jag med lite alla möjliga saker som jag hade planerat att skriva på ett bra sätt, eller något liknande, haha.
 
1. Jag är väldigt beroende av att shoppa, detta gäller inte bara kläder men till största del. Det går inte en vecka utan att jag köper någonting nytt =/

2. Det är otroligt lätt att få mig intresserad, allt man behöver göra är att ge mig några komplimanger.

3. Jag är så otroligt svartsjuk av mig... behöver inte ens vara någon jag känner eller gillar jag blir svartsjuk endå, haha.

4. Jag tål inte att kompisar eller andra i min ålder är arga på mig, det slutar med att jag säger förlåt och kommer krypande tillbaka.

5. Jag älskar att skriva, ja det kan vara allt möjligt.

6. Jag tycker det är fantastiskt kul att läsa om det mesta som har med kläder, skor och smink att göra.

7. Jag kan hitta fel på exakt allt och alla, detta gör mig lite väl utseende fixerad. Tyvärr =/

8. Jag äter inga frukter eller grönsaker över huvudtaget.

9. Jag undviker diskussioner så länge jag kan, för att slippa ta konsekvenserna.

10. Jag måste hela tiden ha bekräftelse på att folk gillar mig, tycker jag ser bra ut eller kanske är bra på något speciellt. Som exempel...

Hmm... det finns säkert mycket mycket mer saker men nu får det räcka för idag. Någon som har något förslag på vad jag kan skriva om imorgon? Så är ni välkomna att säga dessa =) Nu funderar jag på att gå ut och ta en promenad i det tråkiga vädret. Har kommit på att min skinjacka är perfekt när det är såhär lite regnigt ute, så blir väl den nu med, haha.
Ha det underbart
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Sex and the City

Du är så söt så du kan lätt få låna en =)!!

2007-07-10 @ 15:49:20
Postat av: Erika

Tack så mkt :) Niklas i guess;)

2007-07-11 @ 00:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0