Live Earth

Nu var det några dagar sedan jag skrev, men har inte riktigt tagit mig tid till det. Så jag gör det nu samtidigt som jag tittar/lyssnar på Live Earth. Hade inte hört om detta innan utan mamma och pappa väckte mig vid 11 tiden och sa att nu var det dags att komma upp, och att frukosten väntade där nere. Det första jag reagerade på var att de sa att vi skulle äta där nere, hur ofta sitter vi och äter frukost i vardagsrummet? Inte ofta kan jag säga er. Men självklart när jag kom ner satt de och kollade på Live Earth.
Och det har faktiskt förvånat mig för nästan alla, okej inte alla men många har faktiskt varit bra. Det brukar vara så att det är ett par stycken som är bra, men här har en hel del varit det =) Och jag måste säga att jag skulle inte direkt tacka nej till att vara i solen och värmen i London och kolla på det där. Mycket hellre än att sitta hemma i soffan i Stockholm och lyssna medan det regnar för fullt utanför.

Vid halv ett tiden åkte jag och mamma ner till kusinerna i spånga, eftersom de ska iväg till Brasilien så hade vi ställt upp som skjutsare. Och eftersom jag hade lovat att jag skulle träffa de igen innan de åkte så såg jag min chans, nu fick  vi även säga hej då. Eftersom de inte kommer att vara hemma igen förens om tre veckor eller något sådant.  Lagom tills det bär av till landstället i Kihlangi.

Men nu måste jag skynda mig, lovade precis Oscar att jag skulle fixa fram två biljetter till Live Earth i london och att jag ska hämta upp honom där nere på Västkusten om 10 minuter. Så måste skynda mig, men ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0