Live from Work

Åh, jag har så himla tråkigt just nu =/ Blev klar med de sista  balansräkningarna för en timme sen. Har hunnit läsa flera bloggar, pratat i tel, sms.at, lagt patsians 100 gånger (om de nu stavas så haha) och sedan bara suttit och tänkt. Hoppats att klockan ska gå lite snabbare om jag låter bli att kolla på den och sitter och tittar ut genom fönstret istället. Men sån tur hade jag tyvärr inte. Klockan är 15.17 nu och snart slutar jag. Eller lättare sagt 17:00.

Äsch då! Fick precis ett mail med ett ex antal filer till att göra klart, samtidigt som de andra sitter i möte nån timme framåt. Så Jippie =P Fler balansräkningar till mig, haha.

Nej nu ska jag inte klaga, ska vara glad att jag får pengar i alla fall. Så att man kan köpa lite fina kläder tills skolan börjar sen. Jag måste nog vara den enda i min ålder som inte har nämnt vilket gymnasie de ska börja i. Så då kan jag ju passa på att göra det nu. Det blir  Spånga Gymnasium, samhälle ekonomi, för min del =)

Men nu måste jag göra klart det sista så att jag hinner bli klar. Ha det underbart
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är så det är att jobba. Inte så j...la kul jämt....
Puss

2007-07-04 @ 00:33:36
Postat av: Erika

naaj de har jag märkt, haha:P

2007-07-04 @ 22:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0