Ofta

Nu kommer inlägget jag lovade er alla =) Har precis kommit hem och är ganska trött så jag ska nog försöka göra detta inlägg så kort som möjligt. Så vi börjar från början nu, häng med ordentligt! haha

Gick upp imorrse kl 07.00 och gick och gymmade precis som igår, så nu har jag tränat två dar i rad. Inte illa för att vara mig mitt på sommaren, haha. Sedan bar det av till jobbet, idag jobbade jag bara halvdag så när det var dags för lunch vid ett tiden. Jag gick med mamma och åt på ett italienskt ställe på en tvärgata till sveavägen tror jag det var. Stället hette i alla fall Därmedpasta haha lite fyndigt sådär. Precis min humor =)
Ingen shopping idag på lunchen däremot utan vi gick bara in i nån inredningsaffär med massa orientaliska grejor, riktigt häftigt! Skulle kunnat bott där verkligen =) Men så var tyvärr inte fallet.

Stannade dock kvar på jobbet till tre innan jag fick skjuts med mamma till vällingby där vi tog en fika och sedan mötte jag Isabelle och Emma för att titta runt lite i affärerna. Men det blev bara en kort shoppingtur innan jag och Emma begav oss hem till mig för att äta en snabb middag och sedan börja göra oss iordning för att åka till Huddinge och träffa Morgan och hans kompisar.
Isabelle mötte oss i spånga och sedan väntade Jasmine på oss på t-centralen och därifrån åkte vi sedan till Huddinge centrum.
Morgan mötte upp med oss utanför pendeln och tillsammans gick vi hem till hans kompis =) Det var en riktigt lyckad kväll förutom insidenten med Jasmines busskort som gjorde oss sena hem... Men men över huvudtaget sätt var det riktigt roligt =)

Men nu måste jag gå och lägga mig, ska sova riktigt riktigt gott tänkte jag.
Och somna till några avsnitt med Sex and the city som jag lyckats låna till mig, haha.
Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0