Om jag rullar min tunga kan jag andas genom den.

Inget inlägg igår resulterar i... aa jag vet inte riktigt. Men det blir i alla fall ett inlägg idag.
Var så otroligt trött igår så jag somnade direkt när jag väl gick och la mig. Sov i ungefär fem-sex timmar sen var det upp igen och iväg till gymmet innan jobbet.
Det är ganska skönt att träna på morgonen faktiskt när man väl kommer iväg, för man blir riktigt pigg efteråt, den där natten som egentligen blev alldeles för kort känns inte lika "jobbig" längre. Man tar igen alla de där timmarna man spenderat på att fika, haha. Va leker jag poetiskt för eller vad man ska kalla det. Var i alla fall inte på jobbet förens vid strax före elva tiden och det blev även en tidig lunch. Köpte jätte god Focaccia från Café 60 som ligger på Sveavägen, nära jobbet. Som vanligt tittades ett X antal affärer igenom lite snabbt, så jag måste nog säga att luncherna är dagarnas höjdpunkt =P
Eftermiddagen var desto segare, men som tur var ringde Emma och muntrade upp stämningen. Inte sett henne på flera dagar nu så det börjar bli lite tomt <3. Vi pratade i ungefär en timme sen var det bara att börja jobba igen. Gick hem vid fem tiden och stannade lite snabbt i Solna centrum på vägen, hade lyckats övertala mamma att vi skulle köpa lite nya linnen, alla mina är ju så uttöjda =O inte snyggt alls. Dessutom har jag lyckats missfärga några av de =/ Suck... Och idag, tro det eller ej... blev det bara linnen och ingenting annat. Duktigt va, haha.

Middagen hemma blev snabb och jag gick till Isabelle nästan på en gång, eftersom att det är en 25 minuters promenad dit ungefär så tog jag tillfället i akt och ringde Tom. Länge sedan jag pratade med honom faktiskt, inte hört av honom på en vecka eftersom han har varit i Norge. Men snart är han hemma igen, hihi.

Blev en tidig kväll idag eftersom man ska upp tidigt imorron och gymma igen, pjuuh jag är ju nästan duktig ju. Så nu om nån tim väntar sängen och jag ska sova så gott.
Ha det underbart allihopa
Erika <3


Kommentarer
Postat av: Emma

irri du är så duktig så, bara linnen (;
ja håller också med om träningen, det är mycket skönare att träna på morronen :) puss!

2007-07-20 @ 10:21:06
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

haha tack så mkt;) riktigt stolt nästan
visst man blir lixom pigg.. :D

2007-07-20 @ 11:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0