På sparkcykel till Göteborg.

Åh vilken underbar dag! Det började lite segt då jag inte hade lust med någonting faktiskt =/ Men när jag sedan kom på iden att vi alla skulle åka in till stan och kolla lite på rean så kändes allt genast mycket bättre. Med pendeln från spånga tog vi oss in till stan och var där runt två om jag inte minns fel. Tittade lite i affärer och hittade till och med lite grejer på rea. Men det var ingen som var riktigt på shoppinghumör. Istället blev det brunch fast på eftermiddagen och sedan begav vi oss hemåt.
På bussen från vällingby fick jag världens glädje rus!! =P Visste inte vart jag skulle ta vägen någonstanns, utan satt bara och log. Haha, jag vet jag är lite tokig men har inte varit sådär glad på jätte länge =D
Men åter till dagen, haha vi satt alla hemma hos Emma ett tag och skrattade. Efter egenpåhittadesångerfrånendastentext och kuddkrigs liknande krig så gick vi ut en stund. Vädret var ju trotts allt väldigt fint =D
Och massa fina och mindre fina bilder togs men jag bjuder på alla :D för så snäll känner jag mig idag :


Jag gömmer mig eller något liknande (A)



Me and my love.



Jag har klättrat helt själv.



Strike a pose! =)


Jag vet inte vad det är, men blir så glad när jag ser den! Som när vi var små.



Om man endå hade sånna ben IRL ;P

Jasmine, sötis! Bilderna på dig går inte att infoga=S så de får komma med imorrondagens inlägg okej?

Kvällen fortsatte med massa kul, eftermiddagen hade vi bestämt att vi skulle hem till Jasmine och sjunga singstar (A) eftersom alla vi sjunger så fint, haha. Men så blev inte fallet. Istället cyklade vi till kanaan badet och satt där, badade fötterna, pratade skit och hade det riktigt mysigt. Hemvägen var lite mer ansträngade då vi kom på att nästan hela vägen hem är uppförsbacka. Inte någon rejäl brant utan lite svagt lutande hela vägen. Men vi klarade det galant och med en Jasmine på pakethållaren var jag ganska trött när vi väl släppte av henne och kämpade oss den sista biten hem.

Nu väntar de sista filmerna som ska tillbaka imorron och sedan ska jag säga godnatt till Tom, kompis =) Sen blir det sängen för min del. Och glöm inte att komentera bilderna.
Sov Gott allihopa och ha det underbart =)
Erika <3

Kommentarer
Postat av: jasminfin

DAMN, bloggen gillar inte mej alltså ;)

2007-07-03 @ 01:02:48
URL: http://jasminfin.blogg.se
Postat av: Erika

Haha naaj, de måste vara så asså;) fett synd jue :(

2007-07-03 @ 15:14:52
Postat av: Erika

Haha naaj, de måste vara så asså;) fett synd jue :(

2007-07-03 @ 15:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0