Step up

Blev inget inlägg för min del igår kväll, var på tok för trött. Så får ta med det lite snabbt idag också. Så vad gjorde jag igår kväll?
Juste då var vi alla flickor hemma hos Isabelle och tog det lugnt, minns inte varför vi hamnade där för det var inte planen från början men så blev det i alla fall. Det var riktigt mysigt och efter att vi lurat henne rejält (ni får säga till och ni vill höra detaljerna för annars känns det rätt onödigt att sitta och skriva de, haha) så satte vi oss i vardagsrummet och kollade på en film. Närmare bestämt "Step up" som även är min rubrik idag =). Den filmen rekomenderas verkligen, så söt! Man kunde inte sluta att le verkligen.

Och så till dagen, haha. Skulle jobbat på morronen men kom aldrig riktigt iväg till det =/ så stannade hemma och sov ut nån timme längre. Det var i och för sig väldigt skönt att göra det, men man får ju ingen lön för att sova. Tog sedan god tid på mig för att duscha, äta frukost och göra mig iordning innan jag åkte iväg för att möta Tom inne i stan. Vi åkte hem till mig på direkten och hade en riktigt kul dag =)
Vid fem tiden cyklade jag och Emma hem till Isabelle, deras kök är ny renoverat så nu var det dags att inviga det. Vi åt god mat (som vi lagade själva, haha) och sedan gick vill till Åkermyntan och hyrde en film. Även denna film var väldigt bra, haha. Mitt i "The Pussycat Dolls" var vi tvungna att börja röra oss hemåt, man ska ju trotts allt upp imorron och jobba.

Ska jag vara snäll idag och bjuda på bilder på oss alla kanske. Vet inte om jag har presenterat oss, och med oss menar jag mina flickor =)


Emma, denna flicka har jag kännt hela mitt livet. Underbaaar







Jasmine, om jag ska vara helt ärlig finns det inga ord som kan beskriva dig.
Man vet bara inte vad man ska säga, haha.





Isabelle, det finns inte en dag då man inte skrattar åt/med dig på något sätt. Ditt skratt, alla älskar det ; )




Erika, aa och det är ju som ni förstår jag.

Detta är mina flickor =) Vi är lika gamla dvs. 16 för tillfället och vi har gått i samma klass i 3 år. Så nu är det dags för oss att dela på oss och börja på olika ställen.



Nu är det dags för mig att hitta på något annat, så ni får höra mig "predika" någon annan kväll =)
Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej irri vi ska börja i spånga tsm så tss ;D

2007-07-05 @ 12:56:45
URL: http://isisabelles.blogg.se
Postat av: Erika

Aa, de e iof sant:D men inte samma klass längre:/ gumman

2007-07-05 @ 15:13:22
Postat av: jasminfin

om jag ska vara helt ärlig finns det inga ord som kan beskriva dig.

2007-07-09 @ 19:47:05
URL: http://jasminfin.blogg.se
Postat av: Anonym

haha glömde skriva klart komentaren, men här kommer den :
"om jag ska vara helt ärlig finns det inga ord som kan beskriva dig" .. hoppas d där va en komplimang;)

2007-07-09 @ 19:48:11
URL: http://jasminfin.blogg.se
Postat av: Erika

Hahha,, klart det var en komplimang gumman;)

2007-07-20 @ 15:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0