Thats what dreams are for.

Godmorgon.
Orkade aldrig skriva igår för det blev rätt så sent, så jag kan väl skriva de nu och så skriver jag om idag lite senare ikväll kanske. Va tycks? Funkar det bra?

Så igår då, va gjorde jag då? Juste nu minns jag.
Mötte Tom inne i stan, gu va länge sen det var vi träffades. Lite synd faktiskt men vi får se till att de inte blir lika länge denna gång =) Vi tillbringade i alla fall hela dagen där inne gick omkringoch tittade på skor, filmer ja allt man kan tänka sig nästan. Riktigt mysigt.
Vid halv sex tiden var det dags att börja dra sig hemåt, alla grannar väntade med middagen. Det va nämligen så att vi skulle träffas några familjer och grilla tillsammans, aldrig helt fel de! Så det va riktigt trevligt. Men Emma och jag smet lite tidigare för att ta oss till Jasmine som väntade. På vägen dit hittade vi en kundvagn. Då kom jag med den brillianta iden att Emma skulle skjutsa mig i den hela vägen dit, haha. I och för sig var det mest på skojj men hon svarade : A visst, sen skjutsar du mig hem. =) Så så var det bestämt haha. Fick skjuts hel vägen dit och vi klarade oss med bara två fall, då vagnen välte haha. Säger bara håll i er hårt när Emma ska köra upp för trottoarkanter i en nedförsbacke. A ni kan nog alla gissa vad som hände, vagnen välte och jag med den, slutade med att jag fick ett skrapsår på armen och det sved heela kvällen. =P
Men kvällen var extremt lyckad och det var jätte kul, hade ingen lust alls att gå hem när klockan väl var halv 2 =/ Men de sägs ju att man ska sluta när man är som bäst. Så vi gick när det var som roligast.

Som ni kanske förstår är det inte vi på bilden men ni förstår principen ; )
Nu väntar frukosten, ha en underbar dag allihopa
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0