Vet att de är lite tråkigt med listor, men nu har jag tråkigt så ni får stå ut :)

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Jaa, absolut  =) i förrigår senast faktiskt
Har du sett din bästa vän gråta?
Min bästa vän: ja. Mina bästa vänner: Ja every one of them, hihi
Vad åt du senast?
lunch ute på någon persisk restaurant =) lax, ris och sådan där röd/brun kyrdda (isabelle du vet) haha
Har du fått någon komplimang idag?
Idag nej, men dagen har ju bara hunnit börja (A)
Har du varit med i en rättegång?
Absolut inte.
Är du polare med grannarna?
Nja, hyfsat de ena i alla fall =)
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Har du något husdjur?
Ja, en pippifågel, Lukas =)
Har du täckt någons hus med toalettpapper? 
Nope, never ever
Har du varit på stranden i år?
Absolut många mångar gånger
Minns du dina/din musiklärares namn?
Ehm, Christin, Kerstin och någon kille.. typ Niklas, eller Fredrik eller något.
Hur bra är din syn?
Den fungerar i alla fall.
Har du varit på ett party?
Yes box
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Neeej, vem vill det???
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
VA?! har jag en bror...
Har du varit utomlands?
Ja, i påskas senast
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Ehm tror jag bara varit på ett och det va min fasters när jag va liten så får nog lov att säga det.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Joo det skulle jag tro
Var är dina syskon just nu?
De sitter på mars och dinglar med bena och väntar på att jag ska komma
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Minns ingen speciell just nu men, tror ja drömde om nåra uppdrag eller nått man skulle klara annars så blev man mördad. Det va igår, haha.
Vem ringde dig senast?
Niklas, i östersund
Vilken tid gick du upp imorse? 
07.00
Vad ska du göra i helgen?
Träffa Morgan bland annat.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Klar nu, Skitbra!" från Oscar om nåning, haha
När var du riktigt sjuk senast?
Oj, någon vecka innan sommarlovet ungefär tror jag.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Några veckor innan skolavslutningen, Marcus Bétner på Coop med lite flickor från skolan.
Vad finns i din bakficka?
lite ludd från byxorna typ
Har du färglinser? 
Naj, det skulle ja inte säga.
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
sov sött.
Vad är det första du gör på morgonen?
Kolalr min mobil
Vad ska du göra efter det här?
Vänta på att jag får mailet med papper så jag kan skriva ut de och börja.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag menade ju Gessle-konserten,hehe ;)

2007-07-13 @ 08:57:58
Postat av: Erika

aha,, hahahah då klarnade allt trodde du skulle träffa honom själv lr nått :O :P

2007-07-13 @ 10:59:18
Postat av: Oscar

men hallå! trög ;P Kommentera de två bilderna ifrån konserten :)

2007-07-14 @ 19:19:10
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com
Postat av: Erika

aha haha,, aa ja ska göra det nån dag.

2007-07-23 @ 11:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0