Bkool på torsdag

Idag har det varit en allmän seg dag. Alla affärer överallt var stängda, det var värre än juldagen till och med. Det enda som var öppet idag var väl filmbutiken och mataffärerna men hur kul kan man ha det där. Efter att jag fått sova ända tills 12 utan att någon väckte mig var det tillslut dags att gå upp.
Frukosten som vanligt serverad på bort (okej de där låter lite, bortskämt och som jag skröt men inte menat så, haha). Äntligen började jag bläddra igenom nya nummret av SOLO samtidigt som jag åt frukosten så det tog sin lilla tid men, efter ett tag var jag endå klar. Duschade och gjorde mig iordning som vanligt innan det var dags att åka ner för att lämna tillbaka filmerna som skulle varit inne för några dagar sedan och kanske hyra någon ny.
Och idag blev det Children of men som jag tidigare hört ska vara riktigt bra. Gick och mötte Andre vid skolan och sedan tittade  vi på den här hemma hos mig.
Den var faktiskt bra, men det var verkligen en sån film som man måste hänga med i hela tiden för att förstå va det är som händer. Som tur var gjorde jag faktiskt  det den här gången och slapp därför fråga hela tiden, haha. Rekomenderar verkligen filmen i alla fall =).

Efter det var det middag tillsammans med familjen, och eftersom jag hade glömt att äta lunch så var det så otroligt gott med mat! Mat är aldrig så gott som när man verkligen är riktigt hungrig, haha. Fick i alla fall sedan springa till bussen för att hinna och tillsammans med Jasmine tog vi oss med 112 mot Alivk till Isabelles jobb. Det var faktiskt riktigt roligt att vara där och alla ni som känner oss alla tre är nu uppkollade efter bilder på google. Tyvärr hittades knappt någon =/ Och Aysegul du har nu ett jätte gulligt Välkommen hem mail från oss alla.

Usch nu börjar det bli långt så nu måste jag sluta, men hann i alla fall med en mysig fika stund med flickorna här hemma hos mig och ett godnattsamtal med Tom innan jag ska sova, många dumma saker sas, som jag snabbt ska försöka glömma, haha.

Ha det underbart
Erika <33

Kommentarer
Postat av: Niklas

Unna dig fler sovmornar du. det är skönt.
Niklas här förresten =)Vill berömma din blogg. Rikigt rolig att läsa

2007-06-25 @ 00:08:18
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Erika

tack så jätte mkt:)

2007-06-26 @ 02:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0