dan före midsommar afton

Åhh vilken slapp dag det har varit idag, Fasterns man ringde och väckte en vid 11 tiden och självklart ställer man upp på att hämta kusinerna nån gång nästa vecka, med middag och allt.  Hela förmiddan och in på eftermiddan satt jag bara hemma tog det lugnt och gjorde absolut ingenting. Men  vid fyratiden var det dags för mig och Jasmine att åka in och möta Isabelle i stan. En snabbis in på donken och titta på när de andra åt, haha och sedan hem igen.
Visserligen var inte denna bild från idag men, nog var det vi som var där.


Följde med mamma till Coop för att handla lite inför midsommar och passade även på att köpa en tidning (a) alltid lika kul att läsa.  Middag från pizzerian i Barbarby. Okej till mitt försvar för det jag precis ska skriva så: Jag tänker inte alltid igenom allt jag gör innan jag gör det. Jag skulle visa upp mina otroliga basketkunskaper för mamma och pappa när vi ätit klart så ja knölade ihop alimuniumfolien efter att jag ätit upp min kebab och kastade den på mammas sallads skål (ni vet såndär i plast man brukar på pastasallad osv. i) Tyvärr så var det lite kvar i den och jag träffade på kanten av skålen så skålen välten och salladen flög ut över golvet! Wooppsie! Mammas blick var inte den gladaste och det enda jag fick fram var: Ojj da...

Men nu är jag i alla fall klar med undanplockandet och ska läsa min tidning, kolla på A Guy Thing och tjocka mig med mitt godis...
Ha en trevlig midsommar allihopa
Erika <33

Måste bara lägga in den här bilden, tyckte den va jätte fin! Så söt Isabelle, om hon inte gillar den kommer hon förmodligen slå mig, haha. Men den risken tar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0