Dra på trissor

Mitt nya uttryck haha, det är i och för sig väldigt gammalt men "mitt nya" .  Varken jag eller någon i min familj kan riktigt komma på vad det betyder, men jag vet inte det kändes som att de passade mig ganska bra. Haha.

Nu har det gått ett par dagar och en hel del saker har hunnit hända, eller kanske inte så mycket trotts allt men endå.
I tisdags var skolavslutningen, och äntligen har vi gått ut 9.an, som alla säger: Aldrig mer Vinstagård. Det är otroligt skönt men endå lite sorligt, nu är alla tre åren där slut. Dags att gå vidare, börja om på nytt. Skolavslutningen firades väl och det var riktigt kul. Självklart lite sömn och man var ganska så död dagen efter men det är så det ska vara. Och jag glömde nästan visa, så här fina var jag och mina flickor på avslutningen!
Och jag vet hahah, inte direkt världens vackraste bild, men man kan ju inte alltid bli bra på bild. Säger vi (a) haha.

Onsdagen spenderades med Emma och Jonsson och deras "gäng" på Kanaan badet, en lång promenad dit och hem igen tog ut sin rätt och mina ben var helt slut när jag kom hem sen på kvällen. Så det var inte mer än rätt att det blev en riktigt mysig filmkväll med Emma och filmen Poseidon. Rekomenderas, den var faktiskt bra =).

Torsdagen, dvs. idag tillbringades till en början med att bli väckt av sms hela morgonen. Så när klockan var halv 12 ringde mamma även hem så då var det väl dags att gå upp, kollade på Djävulen bär Prada samtidigt som jag åt min frukost i sängen, riktigt mysigt. Sedan bar det av för att möta flickorna och ha en lugnt film dag tillsammans med den nyaste Beck filmen. Tyvärr minns jag inte vad den hette nånting på sch.... om jag inte minns fel.

Hoppas ingen missade She' all that på 5an idag.Den gillade jag mycket =)
Nu är klockan mycket och Erika är trött,
Ha det underbart allihopa
Erika <33

Kommentarer
Postat av: Jörgen

T
H
E
G
U
I
D
E
-- Din Guide till Världen!!

2007-06-15 @ 00:24:14
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: Erika

Va??

2007-06-15 @ 12:46:36
Postat av: emma

hååååller med dig,, goosh den e hemsk XD menmen, man kan jue inte alltid få med skönheten på bild XD

2007-06-18 @ 11:53:22
URL: http://laprincesaa.blogg.se
Postat av: emma

btw,, hoppsan kerstin på dig sötnos <33<3

2007-06-18 @ 11:54:10
URL: http://laprincesaa.blogg.se
Postat av: Erika

Där har du en poäng gumman =), man kan inte alltid vara sitt vackra jag:P
Dra på trissor loveli

2007-06-18 @ 11:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0