Farbror Melker, Varför badar du alltid med kläderna på?

3 dagar har det nu hunnit gå på sommarlovet och ännu har jag inte riktigt kunnat fatta att det är sommarlov. Men förhoppningsvis hinner jag fatta det innan sommaren är helt slut.

Idag väcktes jag åter igen som vanligt av att mobilen började låta, haha. Denna gång var det Emma, så efter det var det bara att gå upp. Började direkt att fixa iordning och nåla upp mina nya gardiner, som är lite mer sommar än de andra =) Jag gillar de mycket, riktigt söta ljusgröna. När jag hunnit sätta upp de och bädda rent i sängen var klockan redan ett så dags att kanske äta frukost, sedan bestämmdes det att vi skulle äta pizza på Spånga punkten till lunch.  Så när klockan var ungefär två hade jag hunnit duscha och ta mig ner till spånga för att möta flickorna, för min del blev det däremot ingen lunch. Lite direkt på tyckte jag, haha.

Nu ska jag gå och damsuga köket och mitt rum innan jag äter lite "lunch", förmodligen blir det jordgubbar med mjölk =) guu va gott. Sedan bär det av med mamma till barkarby för att köpa nya tofflor, mina är helt förstörda nu efter två år eller hur länge jag haft de =/
  Men de var i alla fall älskade, hihi. Tror jag ska köpa ett par från skopunkten, även de därifrån. Men det är ju billigt och bra så varför inte passa på.
Klockan sju kommer sedan Stelio hit, så ska in till stan för att möta honom också, efter det kan jag äntligen ta det lugnt för idag. Bara sitta hemma och kolla på nån halvtaskig film, kanske Förortsungar som jag länge velat se.

Men ojj nu måste jag gå och damsuga om jag ska hinna innan mamma kommer och hämtar mig.
Ha det underbart allihopa
Erika <3
 

Kommentarer
Postat av: Oscar

dammsuga stavas med två "m", annars blir det damsuga... :)

2007-06-16 @ 01:44:03
Postat av: Erika

haha,, ojjda. Stava har aldrig varit min starka sida (A)

2007-06-16 @ 10:45:04
Postat av: Oscar

Är spånga punkten "erat" hak?:P det låter mega-coolt. =) mihi (A)

2007-06-16 @ 17:41:22
Postat av: emma

hurru din knas, kl va faktiskt 11 ;D å om vi skulle hinna allt var det dags att gå upp.. <3<33

2007-06-18 @ 11:51:35
URL: http://laprincesaa.blogg.se
Postat av: Erika

Vette fan om de e vårt hak:P men de e ett av våra favoriter skulle man kunna säga:)
jaja, 11 då har du kanske rätt :)

2007-06-18 @ 11:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0