Helt perfekt väder med en lite twist!

Asså det är ganska sjukt klockan är tre på natten men jag kan bara inte sova, är inte ett dugg trött. Jag borde vara väldigt trött med tankte på vad klockan är men, nej nej så är inte fallet idag. Så då kan jag ju lika gärna passa på att blogga lite när jag ändå är vaken.

Idag vaknade jag vid 12 och redan 20 minuter senare hade jag sälskap av Emma. Mysigt att ha frukost sällskap faktiskt, vid satte oss på baksidan där det redan var sol. Eller Emma satte sig inte direkt hon la sig ner och började sola det första hon gjorde, haha. Så jag satt där för mig själv och åt frukost och tittade på när hon solade, hel mysigt =).
Jag är ju som jag är, kan inte hålla mig utan vill ju bli brun jag med. Så det dröjde inte länge innan jag befann mig i solstolen bredvid henne. Men efter ett tag hände det sjukaste, vi hade båda badat snabbt innan för att de inte skulle bli för varmt. Helt plötsligt säger
emma : Irri de ser ut som det regnar, de e små saker på vattnet.
Jag: Aa det gör det ju faktiskt, de kanske regnar jag fick en droppe på min axel. Fast det kanske var mitt hår som droppade.
Vi lägger oss båda ner igen och efter en sekund förstår vi båda att det verkligen regnar, solen skiner för fullt men endå regnar det =S Helt tokigt jue! Kan nån förklara det för mig?

Åter till dagen, det bestäms att vi ska möta Jasmine i vällingby lite senare för att införskaffa nytt nagellack till både Emma och mig. Jag som tydligen inte passar i rosa, haha. Eller i alla fall stark rosa köper ett ljusrosa (det finns ju inga andra färger än  rosa) och Emma köper ett jätte fint mörkare rosa.

Här är vi Emma och Jag i Västindien, har varit ute och snorklat precis, söta va (A) haha.

Så ja nu har jag fått med en bild även i detta inlägg kanske lyckas med flera till och med, haha. Nej men nu ska jag koncentrera mig, haha. Eftermiddagen spenderades ungefär som förmiddagen fast nu var vi tre även Jasmine anslöt sig till vårat solande. Det var jätte kul att bara ligga där allihopa och snacka skit och sjunga, tror vi sjöng på alla låtar man kan tänka sig. Allt från Barbie till Ebba Grön, haha.

På kvällen kom Isabelle också och vi hamnade i Gläntan idag igen, Emma och Jag spelade fotbol medan de andra gick hem. Jag gav dock upp ganska snabbt då jag insåg att jag är verkligen värdelös på det. Men man kan ju itne vara bra på allt eller hur? =)

Eftersom jag redan är så inne på Västindien bilder kan ni faktiskt få en till =)  Här är halva gänget som var där typ, vi väntar på att bilen ska komma och hämta upp oss till dykarkursen om jag inte minns helt fel... lääääskigt värre.


Men nu ska jag göra ett nytt försök att sova, plus att inlägget blev väldigt långt så =)
Sov gott allihopa och ha det underbart
Erika <3

Kommentarer
Postat av: sanne

mm... utomlands!

2007-06-26 @ 10:12:12
URL: http://sannenygren.blogg.se
Postat av: Erika

Visst :) vem älskar inte att resa utomlands

2007-07-05 @ 15:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0