Ingen dag är den andra lik, min var härlig hur var din?

Spelandes på itunes just nu: En Händig Man.
Man får verkligen sommar känslor av denna låt. Härligt!

Idag har det varit fantastiskt väder. Hela 27 grader här, vem klagar? Jo de flesta haha, det är för vaaaarmt! Aldrig är det bra, sommrarna är för varma, vintrarna för kalla. Är folk någonsin nöjda? Naaj det tror jag faktiskt inte =P

Tisdagen och onsdagen spenderades med flickorna,, hela tisdagkvällen vandrade vi omkring i Västerort innan vi vid 11 tiden åkte in till Fridhemsplan för att "få i oss lite mat".
  
På tunnelbanan träffade vi halva Blackeberg Baskets herrlag, så vi fick trevligt sällskap. Vid 1 tiden var vi hemma hos mig igen och alla somnade skönt. Onsdagen tillbringades på malthesholms badet, det var varmt och skönt. Ja lite brun blev man allt! Middag blev det ute i bålsta med farmor och kusinerna, mysigt. Men mycket god mat och fika senare så var man rätt trött å äntligen dags att gå å lägga sig.
 
Idag är det torsdag och skolan kändes helt onödig för dagen. Otroligt varmt var det i alla fall så det var ganska skönt att få sitta på den svara tunnelbanan in till stan, hade sällskap av Erna hela vägen till t-centralen. Men sedan var det dags att träffa Stelio en snabbis.
Passade även på att gå förbi mammas jobb på vägen hem och tigga skjuts och le lite gulligt så hade man sällskap att hitta en klänning till avslutningen också.  Det gick alldeles underbart bra och såhär fin var klänningen jag hittade.
  
Hittade även den där supersöta skjortan/blusen, på rea för bara 100 kr så kunde inte låta bli! (A)
I shopping ingår ju även fika, hittade inget mysigt fik i närheten så de fick bli att bara köpa något att dricka på 7eleven. Men det var inte fy skam det heller, haha.
Efter att mamma stått och letat i plånboken efter 1 kr i kanske 5 timmar kändes det som så började jag tröttna, Här går det undan! Ibland blir det ju bara så att det man tänker råkar komma ut ur munnen. Han i kassan skrattade iaf och blinkade charmit och sa Det behövs inte vi tar det nästan gång du kommer förbi. Väluppfostrad som man är log jag självklart glatt tillbaka, och släpade iväg med mamma därifrån. Ingen dag är den andra lik. Hoppas alla haft en bra dag, nu ska jag gå å ta mig en dusch tror jag.

Ha det underbart!!
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jag säger ju det. "En händig man" är grym ;) bra att jag skickade den,eller hur? :P haha

2007-06-08 @ 22:19:07
URL: http://hurry-yeah.blogspot.com
Postat av: Erika

Hahah,, den kanske inte e den bästa låten. Men de e en bra sommarlåt;)
A tack så hemskt mkt Oscar för att du skickade den!

2007-06-09 @ 00:46:47
Postat av: Anonym

gaah, irri du e så bortskämd <33

2007-06-10 @ 22:35:19
Postat av: Erika

Gaaaah,, jag vet!
Jag e inte bara bortskämd jag är älskad, lr hur va de jasmine=)

2007-06-10 @ 23:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0