Inte riktigt men nästan nästan nästan

Nu har det nästan men inte riktigt gått en vecka på sommarlovet, och ja börjar nästan fatta att det faktiskt är lov nu, haha. Helgen har gått fort och man har hunnit med ganska mycket. Stelio kom i fredags och då gjorde vi inte så mycket alls, bara tog det lugnt. Men det kanske behövdes somnade hela tiden när vi kollade på dejavou (eller hur det stavas). Lördagen då?
Hm juste dagen spenderades inne i stan, hittade några saker som jag faktiskt behövde och så har ja äntligen hittat nått att köpa upp mitt presentkort på MQ för =). En söt vit liten sak, haha vet inte vad jag ska kalla den. 
På eftermiddagen sen träffade jag Hannes, första gången på ett och ett halvt år. Det var verkligen jätte kul att se honom igen, de händer ju endel på hela den tiden kan man säga. När vi tre hade strosat runt i stan ett tag var det dags för oss två att åka hem för att hinna till firandet av Emmas pappa, Tobbe.  Den kvällen var riktigt kul, som det alltid brukar vara när man är med det gänget. Det kan inte bli annat än roligt tror jag faktiskt.

På söndagen var jag rätt seg kan jag säga, osäker på om jag ska bli sjuk igen i samma sak som förra gången gjorde inte direkt saken bättre. Men eftre några timmar åkte vi och lämnade tillbaka en film oh hyrde en annan. Sedan bar det av till barbarby för att kolla in alla elektronikaffärer efter mobilen jag sett dagen innan inne i stan.  
Redan andra försöket hitta vi rätt och 30 minuter senare hade jag köpt en ny mobil. Det enda man ville då var ju bara hem och testa den, haha, man är trotts allt fortfarande ett barn. Måste testa allt nytt på en gång. Stelio åkte vid 18 tiden och sedan bestod hela kvällen av film tittande. Hann faktiskt med hela tre filmer, haha.

Nu måste jag gå och göra mig iordning.
Ha det underbart allihopa
Erika <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0