It's a sunny day

Åh idag är jag glad =) Det har varit en riktigt bra dag och jag har haft väldigt roligt, till största delen. Vaknade vid halv 12 tiden och var inte så trött faktiskt, man måste ju börja vänja sig nu när man ska jobba lite i veckorna. Vid halv två tiden åkte jag och mamma till Jakobsbergcentrum för att kolla lite, det var länge sen man var där faktiskt, men när vi kom dit förstod jag varför. Det finns inte så speciellt mycket roligt, bara det vanliga h&m, gina tricot och alla de där lindex och kaphal (eller hur det nu stavas).
Kaphal måste ju vara den absolut  tråkigaste affären som finns =O de har inte ens fina underkläder, men men. Köpte endå en jätte mjuk och skön hoodtröjliknande, som jag bara inte kunde låta bli den var ju såå skön. Sedan gick vi till gina tricot där jag hittade två söta tröjor och ett par shorts, kom på att man kanske ska ha lite mer färger än svart och vitt i sin garderob.  Och vem älskar inte när man provar kläder och sedan måste ta en storlek mindre =) Hihi man blir så glad lixom... nej nu ska jag sluta tjata om det.

Efter det bar det i alla fall vidare hem, där jag satt på baksidan och solade i nån timme, det blev rätt varmt så vågade mig till och med ner i poolen en snabbis, haha.
Det ser inte så mysigt ut på bilden kanske, men det är väldigt mysigt faktiskt. Älskar att ligga där och sola när man är själv. Med kompisar är det roligare att va på stranden men här är det perfekt när man är ensam.


Aja, vad hände efter det? Jo juste mamma och jag åkte ner till spånga för att hyra lite filmer, de var tänkt att vi skulle ha en mysig hemma kväll och kolla på tjejfilmer hon och jag. Så det blev sju stycken riktiga tjejfilmer haha, som jag måste se nån dag, men nu är det dåliga vädret förhoppningsvis över så då har man ingen anledning att sitta inne.

Men efter middagen var de så fint väder så jag hade ingen lust att sitta inne längre, jasmine hade lämnat datorn och eftersom hon inte har mobil är det omöjligt att få tag i henne =P så Emma och jag (Emma som äntligen kommit hem) gick tillsammans ner till gläntan för att spela fotboll med några killar från gamla Sörgårdsskolan och klassen, det var riktigt roligt faktiskt. Eftersom alla hade cyklar utom vi så fick jag åka med Marcus och Bobbo medans Emma åkte med Joel.  Vi kanske itne var så duktiga på fotboll men det var väldigt kul endå, haha.

Nu ska jag kolla på en film =)
Ha det underbat allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Emma

älskar din pool :D

2007-06-25 @ 12:36:32
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: niclas

hahaha vare kul i gräset med marcus?? ;P

2007-06-25 @ 19:30:07
Postat av: Erika

emma du får komma bada nån gång:P
Hahaha Niclas du skulle bara veta asså;) neej ja driver

2007-06-26 @ 02:42:08
Postat av: niclas

haha nej det gör du inte ;P

2007-06-26 @ 11:41:34
Postat av: Emma

ja de vill jag gärna :D

2007-06-26 @ 13:46:09
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

Klart du får Emma :) vi tar hela laget nån gång haha..
Vadå nej de gör ja itne:p du var inte me så hur vet du, haha:P

2007-06-27 @ 18:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0