Jag är kär i en låtsas fattig skejtare...

Eftersom hela mitt inlägg från igår försvann under natten, orkar jag inte skriva om det så ni för klara er endå, men det gör ni förmodligen =).
Kan berätta så mycket som att jag och Jasmine var på bio och såg Hata Göteborg. Nåra läskiga män vid sergelgången tog kontakt med oss och ville vara vänner, men vi försvann så fort vi kunde därifrån. En turist bad att få fota oss och visa sina vänner där hemma vilka söta svenska flickor de hade sett och vi hann till och med att sola på förmiddagen. Så överhuvud tagert sett var det en väldigt lyckad dag =)

Idag då, jo upp klockan halv åtta imorrse och in till jobbet inne i stan på Aberdeen Property Investors. (om det nu stavas så). Okej jag måste nog erkänna att företags ekonomi inte är riktigt min grej ännu, förstår inte någonting utan fyller bara i massa siffror på rätt ställe förhoppningsvis, haha. På lunchen var vi på Adidas affären vid hötorget och jag köpte en ur söta tröja. Kan nog fixa fram en bild på den lite senare, men jag bifogar den till detta inlägg =). Nu väntar duschen på mig så jag ska skynda mig, hihi. Sedan blir det mat och kvällen kommer jag spendera liggandes i min säng med en bra film tror jag.

Lovar er att försöka skriva ett lite mer intressant och förhoppningsvis roligare inlägg imorron, men idag är det inte riktigt rätt dag att sitta och blogga känner jag=) Men här är i alla fall två bilder från gårdagen..!
Men ha det uuunderbart allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: Niklas

ja söta flickor är ni allt =).
Ser framemot inlägget imorgon!!

2007-06-28 @ 00:02:04
URL: http://Niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0