Jasmine dyker,, åh en tia!

Även denna dag slut, klockan är halv två så det är ganska tragiskt att jag fortfarande sitter vaken och bloggar faktiskt. Men va gör man inte, är inte så trött ännu. Men lär väl bli ganska snart.

Idag var faktiskt första dagen på länge jag vaknade av mig själva, inga sms ingenting. =). Klockan två satt Emma jag och Jasmine på bussen påväg till vällingby. Därifrån skulle vi sedan ta oss till Kanaan badet för att sola och eventuellt bada. Alla som bor här i västerort vet att det är en bit att gå från vällingby till Kanaan, genom skog och över ängar. Bokstavligt talat. Men eftersom mina vänner älskar mig så mycket gick vi till Kanaan endå eftersom jag tyckde att det var mysigare där.
Vid tre tiden ringer vi Isabelle för att ta reda på om hon någonsin kommer bli klar med sitt pass, så det bestämms att vi ska gå dit och äta lunch. Vi traskar på och vid fyratiden har vi äntligen kommit fram, då har man också hunnit bli ganska hungrig så det var inte helt fel med de där makaronerna, haha.
Det bestämms att vi ska grilla tillsammans på kvällen och innan dess bär det av till blackeberg för att kolla på fotbollsmatch.  Men vi tröttnade ganska snart på matchen så vi gick hem till oss istället och började grilla. Innan vi hade lyckats få fart på glöden och maten färdig var klockan dock 10 så alla var rätt hungriga.

Vid 12 drog alla sig hemåt och äntligen, fick jag sitta ner och bara  ta det lugnt, haha. Det behövdes verkligen, har hunnit med ganska mycket idag faktiskt. Så egentligen borde jag gå och lägga mig nu om jag inte ska sova bort hela dagen imorron. Så jag antar att jag följer mitt eget råd.

Ha det underbart allihopa och hoppas det blir mer sol =)
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0