Midsommar afton

Ja en midsommar som alla andra, konstigt nog blir det aldrig som i filmer eller på alla vykort man ser. Där solen skiner och inte ett moln syns på himlen. Alla är glada och små barn springer omkring på ängarna, flickorna med blomkransar på huvudet och fina klänningar. Så har i alla fall aldrig min midsommar varit och jag har endå varit med om 16 stycken så man börjar ju undra: är det inte dags snart.
Oftast är de som idag, mulet ute och lite små kyligt men endå så att man kunde gå omkring utan jacka, utan att frysa allt för mycket. Men endå tvingar man sig själv och alla andra att sitta och äta ute, för det är så det ska vara, Haha. Det är konstigt att man gör samma sak år efter år om och om igen. Man tycker ju att någon gång borde man fatta att man kanske ska gå in och sätta sig istället, men nej nej.

När det är sånt här väder ute längtar jag verkligen tillbaka, till solen och värmen i Västindien.
Skulle faktiskt inte tacka nej till att få vara där en vecka till, fixa till den där solbrännan som nu tyvärr hunnit försvinna spårlöst igen, haha. Men nog prat om det... tyvärr tror jag faktiskt inte jag har något roligt att berätta idag. Det har inte riktigt varit en sån dag.


Dagen har dock bestått mycket av prat om mobiler så jag och Louise har lyckats konstatera att våra föräldrar är födda på Stenåldern. Då mobilerna var som lådor man gick omkring och bar på och man handlade mat i grottor, haha. Förlåt, ett inside joke men om du har lika torr humor som oss så uppskattar du det endå =)

Nej nu är jag trött så jag ska gå och lägga mig. Eller jag är egentligen inte trött men ska gå och lägga mig endå.
Ha en underbar dag imorgon allihopa
Erika <3

Kommentarer
Postat av: louise

hahahhahah, vi hade dom bästa skämten nånsin :D

2007-06-23 @ 22:17:29
Postat av: Erika

Hahahaha,, självklart :) synd bara att inte de andra förstod de roliga oxå haha:P

2007-06-24 @ 00:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0