Mys vid vägkanten, hihi

Så nu var det tekniskt sett tisdag, om man ska kolla enligt klockan. Den är nu 00.01... känns ganska fel att jag sitter och bloggar nu. Men jag fick verkligen lust, tänkte till och med bjuda på en bild på mig, Emma och Isabelle. Från skoltiden i  Vinstagård. Men den lägger jag in sen när ja ser att det behövs lite "pause", haha. Det finns faktiskt en anledning till att det blir just denna bild och det är för att det är en av de få jag faktiskt har på den här datorn där man ser LITE hyfsad ut i alla fall. Eftersom vår stationära dator har kraschat IGEN.  Säger bara SUCK SUCK SUCK... :P

Så vad har jag gjort idag, vaknade vid 11 som alla andra dagar typ, och tog det lugnt enda fram tills ett då jag ringde och väckte Jasmine, din sömntuta hihi. Strax före två var vi inne på polisstationen för att anmäla hennes mobil stulen, och det roligaste måste nog varit när Jasmine skulle ta sig in och ut ur de där små förhörsrummen, HAHA. Goosch va Emma och Jag skrattade asså.
Några filmer hyrdes sedan i spånga, närmare bestämt Sandor/Ida och Fjorton suger. Som sagt vi var sugna på att se svenska ungdomsfilmer idag. Isabelle mötte oss sen på bussen och vi åkte alla hem till mig för att titta och njuta, haha.
Så nu en "bild-pause" kanske? varför frågar jag ens? Jag kommer ha en endå =).

Kvällen då, ja då satt Emma, Jag och Jasmine ute och hade det mysigt och pratade. Eller det var mysigt så länge solen var uppe men sedan blev det ganska långtråkigt så vi gick hem till Emma och satte oss där istället. Det är sjukt att man kan prata så mycket skit egentligen, haha. Men jag antar att tjejer är sånna?

Nu är klockan 00.13 och jag har lyckats skriva hela inlägget på 12 minuter och ska bara ringa och säga god natt till en vän och sedan sova... =)

Ha det underbart allihopa
Erika <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0