Sommmmmmmmmmmar!

Hej igen,
äntligen! Har jag orkat släpa mig till datorn igen. Det är fint väder ute så hur orkar man spendera tid framför den egentligen, sånt slöseri. Därför blir inläggen mer och mer sällan nu. Men jag tror ni överlever faktiskt, haha.

Ja, så var man frisk igen. Eller medecin äts fortfarande men aa jag är så gott som frisk. Lagom till sommarvärmen =). Det var varken bihåleinflamation, körtelfeber eller nå böld liknande inne i huvet =S (låter äckligt ja vet men,, förstod aldrig va de pratade om). Penicilin funkar till allt!
Så första dan utanför huset denna vecka var lördagen, då kom Stelio hit och vi var med Emma hela eftermiddagen. Middan åt vi tillsammans med hela Emmas familj och det var riktigt roligt som vanligt när man är med dessa. Ingen lyckades väl undgå det faktum att Sverige spelade kval mot Danmark som slutade i total fiasko till svensk fördel.
Men den tiden då matchen gick spenderade vi nere i videoaffären i spånga och kom hem med 3 st filmer. När klockan var halv 2 nästan var nästan alla filmer färdigtittade på och dags för alla att gå hem...

Stelio stannade kvar även hela söndagen så den dagen spenderades ute i solen, i sundbyberg, toys r us och på ikea. Jag kan säga att söndag kväll somnade jag så fort ja la huvet på kudden var så otroligt trött.... Riktigt skönt faktiskt =)

Så sist men inte minst idag då, helslapp dag i skolan och slutade ca 1 tim tidigare. Hyfsade betyg i Fysik, Kemi, Biologi och Teknik så det bar av hem till mig för min, Emmas och Jasmines del. Solade på baksidan, massa skit snack, vatten krig och en middag med pannkakor senare var det inte lika skönt längre så då var det roliga slut för dagen, haha. Men riktigt mysigt var det.
Nu ska jag gå och duschar, innan jag kanske tar en promenad i det sköna vädret som nästan e kvar eller fastnar framför tv.n som vanligt.

Ha det toppen allihopa
// Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0