Söt kille vill ha mig! :P

Nu var det ju så att jag inte hann skriva igår. Så jag tar båda igår och idag lite snabbt i samma =).
Så igår då. Jag vaknade tidigt faktiskt, trot lr ej, klockan va nog bara kvart i 9. Vid 12 tiden mötte jag Emma och Isabelle i spånga, vi hade tänkt åka in till stan och hitta avslutningsklänningar till de två. Efter att vi gått i nåra affärer hittade vi en var till de och de va riktigt fina. Tog tåget förbi och ända till Barkarby för att sedan hitta skor, alla har väl hört talas om de välkända Skopunkten. Tag 3 betala för 2. Jag och isabelle hittade ett par platta men supersöta skor, likadana förståss haha, men det blev svarta för hennes del och silvriga för min. Emma valde ett par söta med lite klack på,, de va verkligen riktigt söta.
  
Efter våran halva shoppingdag var vi helt slut, inte direkt det ultimata vädret att gå omkring i stan i. Nån timme efter att vi kommit hem träffades vi alla här igen och badade i vår iskalla pool haha, iiiiisssh!!  Kvällen blev lugnt, vi satt ute på framsidan under filtar och med massa ljus och pratade hela kvällen och in på natten, riktigt mysigt var det!

Idag, söndag var jag hela dagen i Västerås tillsammans med Stelio, riktigt mysigt. Fast det var så varmt, men vi överlevde haha. Vattenkrig inne i huset hjälpte till en hel del, kanske inte den smartaste iden vi haft men riktigt kul var det. Och ja måste säga, jag vann ju nästan.

Nu är jag hemma igen och helt död, måste gå och lägga mig så man orkar upp till sista skoldagen imorron, SUCK JIPPE. Vet inte riktigt vad ja ska tycka, ännu en dag kvar. Men sen om bara en dag då e hela 9.an i Vinstagårdsskolan slut! =)

Sängen väntar på att jag ska gå och lägga mig nu, så ni får ha det underbart allihopa!
Erika <3

Kommentarer
Postat av: emma

Förstååår inte riiiktigt vad rubriken har å göra med texten, men det blir sådär lite klurigt, man får gissa. Kan ha nått med Linus å göra men han har du jue redan såå.. :S:P haha Hoppas du hade det bra iallafall ditt lilla troll <3<3 puss å kram
(btw, "kvällen blev lugn*" heter det ;D)

2007-06-11 @ 08:03:56
URL: http://laprincesaa.blogg.se
Postat av: Erika

Vadå troll :O lr iof de e sant ja ser ut som ett troll:P
Okej nu ska jag förklara =). Jag pratade med en kille på msn samtidigt som ja skrev, å han bad mig skriva något om honom. Men eftersom ja inte känner honom så bra visste jag inte vad ja skulle skriva då sa han: Skriv söt kille vill ha mig.
Sen resten får du fråga honom om.
<33

2007-06-11 @ 15:04:25
Postat av: Anonym

jesustofflor.. nu kan ni gå på vattnet xD

2007-06-22 @ 00:50:35
URL: http://jasminfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0