The day after yesterday is today

Redan torsdag! Det är helt sjukt hur fort veckorna går egentligen, nu har det gått flera veckor på sommarlovet redan och det har knappt ens varit fint väder. Men men...

Idag var det precis som många andra dagar dags för det vanliga, dags att vakna sms.et. Denna dag från Isabelle, haha. Klockan var runt halv 12 och sedan vid ungefär halv två tiden befann Emma, Jasmine och Jag oss i vällingby. Vi var på väg in till Odenplan, för den som man snart kan börja kalla den, dagliga turen in till stan. Idag hamnade vi på Burger King och åt den omtalade, Bkool glassen. Fast till våran besvikelse var den inte alls så god som vi hade hoppats på =/ Men jag kom på ett riktigt bra sätt om man ville komma åt de goda cheesecake bitarna. Men det tänker jag inte gå in på nu för då kommer ni tycka att jag är helt... störd, haha.

Vi tog en tur till Vasaparken och satt där en stund men när det började regna, var det inte riktigt samma grej längre så vi halvsprang till tunnelbanan och så bar det av hemåt igen. När klockan var fyra befann jag mig nere i spånga station och väntade på buss 112 mot Alvik. Det var dags att hämta upp småpojkarna på dagis.

Här har ni en av de, bilden är dock ganska gammal. Dvs. slutet av förra sommaren. Men han är fortfarande lika söt.

Vi hade det mysigt hela kvällen, kollade på film och åt middag. Jag lyckades till och med få alla tre att ligga ner i sängen och försöka sova när klockan var bara kvart över åtta. Måste säga att jag var lite imponerad av mig själv. Vilken super barnvakt jag är =) När klockan var 11 var jag tillslut hemma, så nu är det dags att lägga sig och kolla på en film innan jag somnar. Fast om jag känner mig själv rätt så är jag ganska säker på att jag inte kommer att sova före halv två inatt.

Men nu väntar filmen så ni får ha det underbar allihopa
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0