Våga vägra smink!

Ännu en solig och otroligt varm dag i Stockholm. Alla går omkring i shorts endast, det e riktigt kul att se att ÄNTLIGEN har sommaren kommit även hit.

"Skoldagen" tillbringades på Kanaan badethät ute i västerort, tillsammans med hela Ae 6. Det var riktigt mysigt att ligga där på bryggan med fötterna i vattnet och bara sola, snacka skit och njuta. Man ville inte riktigt gå när det var dags, men tillslut kämpade man sig iväg på den 20 minuters långa promenaden till vällingby centrum.
Där lyckades vi tigga till oss vatten i "food courten" och fick en trevlig pratstund med en av de som jobbade där oxå =).
Emma och jag gick för att fixa oss lite snabbt innan vi skulle in till stan bara och väl framför spegeln kom jag på att Smink är överskattat. Det finns otroligt många tjejer som är riktigt söta utan smink, varför skapa ett falskt yttre. Aja nog om det, vi kom i alla fall fram till att VÅGA VÄGRA SMINK.
Fast redan samma kväll kom vi på oss själva med att: Vänta jag måste bara sminka mig lite! Det är helt seriöst ett beroende.

Nåra timmar senare hade jag hunnit klippa mig och ta mig till Hornstull för att möta Emma och sedan besöka Jasmine på jobbet. Det visade sig att hon inte kom därifrån förens ca 2 timmar senare så jag och Emma bestämde oss för att ha picknick i parken. Det var verkligen riktigt mysigt! =)

Kvällen spenderades med flickorna och nu är jag helt jätte trött och orkar inte skriva mera (A). Men vi hörs imorron kanske,ni får vänta och se.

Ha det uuuunderbart
Erika <3

Kommentarer
Postat av: emma

jaja, men nu har jag inte haft smink på 3 dagar :O jag blir så stolt över mig själv ibland, haha <3 puss påre

2007-06-11 @ 08:01:21
URL: http://laprincesaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0