Vatten kompis i vällingehus =)

Det är verkligen varmt ute!! =) Helt fantastiskt och snart tänkte jag gå och lägga mig på baksidan en stund så man kanske blir lite brun. Men först ska ja skriva en rad eller två, fast det lär nog antagligen bli ganska många...

Idag började vi klockan halv 10, sköönt kan jag säga er. Fast jag var helt död när jag vaknade. Redan när vi åkte till skolan vid nio var det väldigt varmt ute, men jag klagar inte det är jätte skönt. Ni alla som känner mig vet att jag kanske inet är den person med världens bästa morgonhumör så Emmas, papparazi lek va inte riktigt vad ja va sugen på direkt sådär vid nio haha, men förhoppningsvis blev det någon fin bild =). Den enda tid vi tillbringade i skolan var 30-60 min och då städade vi lite granna, sedan gick vi iväg till Grimsta ängarna för att kolla på fotbollsmatchen mellan lärare och elever.
Och jag tror att eleverna vann men inte alls säker, 3-2 lr 2-2. Efter det gick vi till vällingby, Isabelle skulle köpa lite grejor och vi andra provade fina klänningar. Emma hittade t.om. en ny avslutningsklänning så nu e de bara att lämna tillbaka den andra. haha

Emma stannade med Elias i vällingby och vi andra åkte hem, om 2 timmar ungefär ska vi träffas hos Jasmine och byta om, för att sedan gå till niornas middag i skolan. Hoppas att det blir roligt också =) Förhoppningsvis får jag lite bilder av Emma ikväll och då kommer de genast upp.

Ha det underbart allihopa
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0