Åh bilen går bra?

Oj, nu var det verkligen länge sedan jag skrev. Men det har inte blivit av för jag har mest suttit vid den bärbara datorn och där fungerar tydligen inte denna sida.
Hinner tyvärr inte skriva så mycket idag heller för ja ska gå och lägga mig har fått feber igen =/

Isabelle - Så in pappa är produsent?
Max - Jaa... (tystnad...)
Isabelles försök till att starta en konversation, och självklart måste Emma hjälpa henne lite på traven... =)
Emma- Åh bilen går bra??
Jasmine - Naaj, men hästen funkar!

Hahahaha den är klockren...! Glömmer aldrig den kvällen tjejer.

Vi hörs mer imorron allihopa då lovar jag att skriva lite mer..

Ha det toppen allihopa
// erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0