another day in paradies

Nu var det några dagar sen jag skrev senast, sry ! Men jag tror ni överlever. Så hur är det med alla idag? Själv rullar det väll på antar jag, har fått en hosta som inte vill ge med sig och den gör mig helt sänkt. Jag blir trött i hela kroppen bara av att gå upp för trappan, usch usch det är verkligen inte kul. Men jag hoppas den ger med sig snart så jag kan spela matchen/matcherna i helgen. Har fått nå tabletter som tydligen ska hjälpa men märker inte så stor skillnad just nu faktiskt. Men jag ger det lite tid.

Så vad har hänt på sista tiden? I tisdags hade vi träning med Andreas och det var faktiskt en riktigt skön träning. Visst vi gör typ samma sak hela träningarna men man känner verkligen att det hjälper och man får grymt mycket bättre kontroll i slutet. Så det är väldigt posetivt. Vi fick även reda på att vi ska få spela Göteborg Basket Festival i år igen =) Åhh va glad jag blev över det beskedet kan jag säga er. Ni förstår nog inte hur kul det är där, verkligen något att se fram emot!
Igår va jag i skolan hela dagen och på idrotten fick vi våran nya uppgift, en dans uppgift. Det ska faktiskt bli väldigt roligt men svårt, jag är inte direkt den som bara sätter igång och dansar. Jag vet inte vad det är men jag har alltid tyckt det är lite jobbigt att dansa inför folk. "Jag dansar aldrig nykter, någonsin, aldrig inte en chans att jag dansar nykter" vem är det som har gjort den? Magnus Uggla va? Den passar ganska bra in på mig, samma princip lixom. Efter skolan åkte jag in till stan och mötte mamma för att köpa nya skor, mina är helt förstörda nu asså, vet inte riktigt vad jag har gjort med de, hela sulan är lixom sönder. Men det är väll så de blir efter ett tag antar jag. Självklart så hittade jag inga skor, det gör man ju aldrig när man behöver de lixom. Men så fort man inte behöver så finns det flera 100 olika modeller man kan tänka sig att ha. Är det inte konstigt? Förstår inte riktigt varför. Det är ju så med allting, om man t.ex. säger men jag ska bara åka och kolla runt lite för att få tiden att gå. Då hittar man hur mycket som helst man vill ha. Men så fort du säger: Åh nu måste jag köpa en ny tröja, denna är helt urtvättad. Då finns det inte en tröja så långt ögat kan nå...
Det är konstigt det där men antagligen sånt man får stå ut med.
Idag har jag varit hemma hela dagen, vaknade imorrse klockan 06.30 och kunde knappt resa mig ur sängen så trött i kroppen var jag av nattens all hosta. Så jag stannade hemma hela dagen, gjorde faktiskt inte så mycket sov några timmar till och sen var det film, tv, duschen och plugga som gällde. Bestämde att jag skulle följa med och kolla på träningen vi hade sen på kvällen, moraliskt stöd you know =) Haha
Ja och nu sitter jag hära och skriver lite...

Men nu ska jag nog gå och "förbereda" lite för imorron =)
Ha det toppen allihopa
// erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0