De känns som att jag blir brun nu

HEEEEEJ =D de var ungefär så dagen i våran skola började idag. Har inte träffat fliickorna på jätte länge känns det som fast egentligen träffade jag alla i helgen. Dagen har faktiskt varit rätt skön idag, fast det är i och för sig alla måndagar bara två lektioner, sovmorron och slutar hyfsat tidigt.
Lunchen idag var underbart skön jag, emma, jasmine och aysegul satt i matsalen exakt hela lunchen.  Sen började matpersonlen titta lite irriterat på oss och det var bara 5 minuter kvar på rasten så då tyckte vi att det kanske började bli dags att gå.
No/teknik lektionen gick ganska snabbt men vi fick inte vår bil att gå endå. Vad är det för fel på den?? Hopps vi löser det nästa lektion iaf, vill ju inte få IG på den bara för att den inte åker 3 meter. När denna lektion var slut var skolan de också för dage, haha. Så för mig och Jasmine bar det av till vällingby för att "plugga" lite och det var ju så skönt väder så vem ville åka hem. Efter en liten promenad i centrum hamnade vi på cafét vid bussarna, vet inte vad det heter så vi kallar det så). När fikat var slut, solen gått ner och två timmar gått kom även emma och gjorde oss sällskap. Det var mycket trevligt kan jag säga haha, så då blir man ju självklart kvar ett tag till, efter en och en halv timme till tyckte vi att nu var det dags att gå.
Vi hoppade på bussen och hamnade tillslut hemma hos mig. Lite midda sitter ju aldrig fel så de fick bli pasta som resten av familjen lämnat kvar. Jag minns inte vem det var som sa det eller vad hon sa men det var väldigt roligt och det slutade med att jag fick världens host/kvävningsattack så att Emma och Jasmine höll på att ramla av stolarna av skratt.

Självklart skulle vi sedan prova kläder som alla tjejer gör, Haha =) och många fina kort blev det kan jag säga! och det har nog aldrig varit ett sånt underbart kaos som det är i min garderob som det är nu =P Men det kan jag leva med.

Jag förstår inte att man kan ha det så roligt som vi har tillsammans. Det tar lixom aldrig slut på saker att prata om, kanske är det för alla dumma komentarer vi säger. Men vem vet. Emma och Jasmine ni är underbara!! =) "Jag har inte tid för någon romans. Allt jag vill är bazz dig så fort jag får chans.  Lägg dig i sängen gör dig klar för min lans. Klä av dig naken", det är våran låt tjejer.

Hoppas ni har det super bra allihopa
För det tänker jag ha
Pussar och kramar
// erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0