en gång ingen gång...

Ja man säger ju att en gång är ingen gång, är då en dag ingen dag? I så fall... åker vi idag nästan! Eller oma bara några timmar kanske man borde säga. Planet lyfter klockan 09.50 imorron bittie. Packningen är knappt påbörjad och allting bara ligger överallt. Om jag ska vara ärlig har jag ingen aning om hur jag ska hinna tvätta alla kläder och packa ner de, sedan måste jag välja vilka skor jag ska ha med mig för man kan ju inte ha alla... Usch orkar itne ens tänka på packning blir bara stressad. Hur som helst...

Idag... vad har jag gjort? Jo det började med att jag var tvungen att gå upp klockan 07.00 imorrse för att spela match, klockan 9 började den i Täby. Inte direkt dröm matchen om man säger så. Men vi vann tillslut och det är det som räknas, eller hur?
Sedan så spenderade jag några timmar hemma med att börja leta reda på lite av de ja skulle ha med mig men jag gav upp efter nån timme sådär. Då va de ingen kul längre.  Så då drog jag med mig mamma till v-by för att kanske "hitta" något nytt å sommrigt man kunde ha med sig, och självklart hittar man alltid något! En ny bikini och en klänning blev det. Riktigt nöjd med båda två måst jag säga och  de ska användas väl =)


Jag var ju bara tvungen att åka förbi kusinerna idag också har inte sett någon av de sedan min födelsedag och det var ju ett tag sen... De har inte förändrats så mycket men man saknar de, självklart! Men som vanligt var det playstation och studdsmattor som lockade mer än att sitta och prata med sin 16 åriga kusin, i och för sig rätt vanligt när man är mellan 5 och va kan de va 12-13 år gamal =P Vänta bara tills ni blir som mig, då ska ni få se va de roliga med att sitta och snacka är =P

Men nu är jag äntligen hemma igen och har sån fruktansvärd huvudvärk, så jag funderar på att gå och lägga mig om en stund! Kanske kolla på en bra film eller något.

Så nu kommer ni inte höra från mig på ett tag men jag lovar att när jag kommer hem har jag massa härliga bilder att visa och så ska ja självklart skryta lite om hur brun jag har blivit =) sånt hör ju lixom till...
Men tänkte redan nu lägga in ltie härliga bilder från gårdagen med flickorna =)

 
Ni får fler härlig bilder någon annan dag...

Ha det toppen allihopa och hoppas det är en härlig vår här hemma!!!
// Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0