en speciell bok och de underbaraste är allt som behövs...

Nu är det dags att blogga lite igen!
Bara hmm fredag och lördag kvar nu sedan åker vi!! =D Tänk om 3 dagar sitter jag på en strand i Västindien. Så underbart skönt det ska bli, det här förtjänar jag verkligen.
Men denna vecka har gått väldigt långsamt i skolan, men nu är det bara sista dagen av projektet kvar och det är redovisningen. Vi har knappt övat någonting på den men triptyken är klar, fast tyvärr inte så vacker att se på! haha men alla kan ju inte vara konstnärliga. Vi hoppas på det bästa helt enkelt och lite improvisation skadar ju ingen! Men nog pratat om skolan, för den är jag så trött på.

Imorron kväll ska jag umgås med the crew sista gången innan jag åker, usch va jag kommer sakna er dessa två veckor säger jag bara! Men vi måste öva oss lite inför gymnasiet, men självklart ska ni få varsit kort och riktigt fina sådana =) Sedan hade jag tänkt bli lite brun och fin till balen som är dagen efter vi kommer hem, bangar inte på att va den brunaste på balen det säger jag bara.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska berätta mer, en underbar eftermiddag med flickorna och en "singel utmanarbok" eller vad det hette väntar mig och så gör solen och värmen också! Kommer förmodligen att skriva minst en gång till innan jag åker så vi får höras då =)

Mina älsklingar <3 Så kul vi har tsm.

   
     

Ha det toppen
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0