I'm a Barbie girl in a barbie world.

Oj, nu har jag glömt bort att skriva här igen.
Idag är det tisdag igen och jag är rätt slut faktiskt. Varit en ganska ansträngande dag.
Dagen började med att jag vaknade kl 06.30 för att göra mig iordning för match. Semifinal match i skol dm lättare sagt. När klockan vad 08.15 hade jag redan hunnit till hallen, självklart var vi först! Ingen var speciellt taggad till matchen såg det ut som och alla gick in med fel inställning. Det gjorde att vi redan från början hamnade i underläge och hallen var ingen höjdare. Solen lös in genom fönstrerna rakt på planen så man såg knappt någonting vid korgarna när man skulle ta returer osv.
Aja... matchen slutade med en förlust på 3 poäng för oss tyvärr så nu är vi ute! Vi stannde kvar i hallen för att se Blackebergs gymnasie killar vs. Wahlters. Tror att Blackeberg vann... men jag gick innan den var slut så är inte 100. Hoppas det iaf!!
Lunch vart de på McDonalds på Brommaplan med Emma, Emma, Aysegul och Ellinor. Det var riktigt trevligt faktiskt och när vi kom ut och skulle ta t-banan tillbaka sken solen som bara den. Det va underbart!
Tyvärr var vi tvungna att gå tillbaka till skolan sen men det var bara 1,5 timme så det var rätt okej endå, jag spenderade den mesta tiden med att sitta och prata och även lägga pussel i cafeterian (eftersom vi har projekt har lärarna ingen koll).

Sen var det bara att ta t-banan tillbaka till vällingby med flickorna, för att tillbringa en mysig eftermiddag i solen i vällingby! Och mycket riktigt så blev det =)
Klockan halv 5 började sedan träningen, fick tyvärr inte va med på den. Orkar itne gå in på detaljer så ni får nöja er med det haha. Och en och en halv väldigt tråkig timme senare var den över så äntligen fick jag åka hem... kan säga er att då var jag väldigt trött. Allt jag ville var att gå och lägga mig men så kul skulle ja inte ha. Utan då var det bara att sätta sig ner och plugga på andra världskriget till provet imorron.

Men nu sitter jag här igen och har inte pluggat speciellt mkt, men jag orkar verkligen inte är helt slut. Plus att alla säger att det är mest egna tankar i provet! Så vi får väll hoppas på att de har rätt på de.

Nej nu blir det nog tv.n för min del,
lär nog säkert somna!
Så vi hörs imorron kanske!
Ha det toppen allihopa
// Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0