Kom an då sa myran! Och då sa Isabelle....

Ja... så var det lovet över och det är dags att börja skolan igen. Eller egentligen har vi faktiskt en dag kvar men vad lär man göra då?? Antagligen gå runt och tycka synd om sig själv för att lovet är över. Tragiskt nog är det ju så...
Kanske ska ta och berätta lite vad jag har gjort under mitt lov.

De här senaste dagarna har varit lite kaos nästan. I Torsdags träffade jag Stelio som var här från Västerås. Det var jätte roligt att träffa honom igen, det var ju trotts allt 2 veckor sedan sist. Vet du vad Stelio jag tror bestämmt att det står 7-7 nu eller hur! Och tjejer vet ni vad =P jag bryr mig inte om va ni tycker om honom för ja gillar honom! det ni =)
I fredags ojj det var ju igår då tillbringade jag hela dagen med emma. Vi satt mest i hennes säng hela dagen och kollade på bilder, tv och snackade massa skit. Precis som det ska vara helt enkelt. På kvällen åkte vi för att träffa fliickorna och äta pizza en enkel myskväll med film och pizza hade vi tänkt att det skulle bli. Det blev ju inte riktigt som planerat måste jag säga. Efter ett stort missförstånd, 1 timmes väntande i spånga och ett besök i hässelby gård så var vi äntligen hemma hos jasmine och slog oss ner i hennes säng för en kväll full av överaskningar. Och det blev det måste jag säga. Härliga skämt, ett krig med dip och förpackningar, en underbar kärleksförklaring och vem är det mest synd om... aa det var ungefär så våran kväll och natt utspelade sig.

Kan säga att alla var rätt trötta dagen efter men vi släpades oss hem efter en frukost tillsammans och en snabb titt på ronja rövardotter. Vilka minnen asså!! Gjorde oss iordning hemma och hälsade lite på föräldrarna sen bar det av till ekerö för att kolla på kompisens killes hockeyträning. Det var skiit häftigt att kolla på men väldigt kallt, och eftersom att mina skor är trasiga så var mina strumpor alldeles dyngsura innan jag var hemma.

En trevlig middag med familjen och sedan ett bråk med mamma ska jag nog gå iväg och kolla på tv eller ringa Stelio och Theo som jag har sagt =)

Ha det toppen allihopa
// erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0