Minnen,, va skulle jag göra utan er

Jag har tänkt lite på sistone, eller inte sistone kanske men idag. Och kommit fram till en sak. Jag tar er förgivet flickor, räknar med att ni alltid ska finnas där. Att så fort jag har tråkigt är ni lediga och har tid med mig.

Emma - my love, har funnits där för mig i alla år.
Jasmine - jag vet inte riktigt vad ja ska säga, men jag känner igen mig i dig. Du är mitt extra jag!
Isabelle - Skrattfia, du och dina konstiga komentarer, men konstig nog tröttnar man aldrig på de. De är alltid lika roliga.
Aysegul - 
 du får en alltid att skratta av någon anledning, superman i tunnelbane dörren (orförglömligt) dina mån-ögon är underbara.
Jessica - du har försvunnit lite på sista tiden, vill ha tillbaka den jessica vi hade förut.

När vi satt där på "tekniken/no.n" insåg jag hur nära varandra vi har kommit på sista tiden. Det känns som vi har kännt varandra i evigheter, men det är egentligen inte så länge. Bara 3 år snart, men vi ska hålla kontakten länge. Vi har sjukt mycket minnen tillsammans. Alla dagar vi flummade runt i skolan i 7.an och dog av skratt varje rast, äventyret till älvsjö mitt i natten, firandet av min födelsedag, "festen" i jasmines rum, kanan i sommras, varje gång vi fikat påcafét i vällingby, varje gång vi shoppat tsm och utflyckten vid slottet för att bara nämna några. Det slutar inte där, vi har så sjukt mycket att se fram emot. Ni anar inte hur mycket jag längtar.
Varje dag kommer vi på något nytt vi måste göra tillsammans, något spännande och roligt man bara inte står ut med att vänta på!

- Myran ba: Kom an då! Och då sa Isabelle...
- Hej jag heter Erika och måste utpressa mina vänner för att de ska vilja vara med mig.
- De ska vara röda och hårda.
- Vi ska sy och vi ska pippa.
- Nu har du två kort på min batten och två på min mus.
-Jag får inte in den!
Jag behöver inte säga mer ni förstår redan =)

Jag erkänner 8.an var nog inte vårat år men nu är vi närmare varann än någonsin!!

Tror inte det är någon som orkar läsa detta, men det behövs inte! Ville bara säga detta och nu är det sagt.
Jag kommer nog förmodligen att skriva mer senare ikväll och skriva om sånt jag "brukar" skriva om. Men som sagt det brukar bli lite olika hihi.

Ha det bra allihopa så hörs vi senare
// erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0