Miss u

Oj klockan är exakt 00:00 borde jag säga idag när jag berättar om dagen eller igår då? =) Jag kör på idag det är lättaste för både dig och mig. Så vad har jag gjort idag? Inte så mycket faktiskt, tänkte gå till skolan imorrse men kände att kroppen "bar" verkligen inte. Så jag blev hemma även idag, sov fram till att klockan var 12 då mamma ringde och väckte mig. Då var det tydligen dags att vakna, så in i duschen bar det av och sedan spenderade jag några timmar i sängen framför en bra film, tror den hette "the perfect catch" om jag inte minns fel. Den är faktiskt väldigt bra men jag ska inte förstöra något för dig genom att berätta slutet hihi, jag rekomenderar den lugnt bara =).

Sedan kom mamma och hämtade upp mig för nu var det dags för sko-shopping i kista gallerian, som jag säkert redan nämt är mina skor helt trasiga så de behövs verkligen nya. Men inga hittades istället blev det två skjortor och en väsk. Inte fy skam det =)

Imorron ska jag upp tidigt, för match i bromma hallarna. Får tyvärr inte spela den pga av min hosta, men jag finns där endå. Man sviker väll aldrig laget!! Kom igen nu tjejer, ny serie ny start nu tar vi oss ur den svacka vi hamnade i i slutet av förra. Och visar hur duktiga vi verkligen kan vara.
Sedan bär det av till Ekerö för att kolla hockey match, Pontus vi håller tummarna för dig ; ) Make us proud! =) HAHA
Men nu måste jag slita mig från datorn om jag ska orka upp imorron.

Ha det toppen allihopa!
(Nu är det bara 23/22 dagar kvar)
// Erika

Kommentarer
Postat av: emma

vi vann med nåra poäng ! :D

2007-03-10 @ 23:17:25
URL: http://eemmapemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0