Not many days left now

Så nu tänkte jag äntligen att jag skulle sätta mig ner och skriva lite igen. Tänkte göra det igår men då somnade jag redan vid 21.00 om klockan ens var det.
Självklart har jag blivit sjukt igen! Bara för att jag hade massa roliga planer för helgen och att vi snart ska åka. Nästa söndag faktiskt =) Tänk er två veckor i västindien med massa roligt folk. Att sedan komma till alla som är skit bleka och gå på skolbal bara någon dag efter. Kan det bli mycket bättre? Det tvivlar jag faktiskt på. Men så var det ju bara de här med att bli frisk i tid innan. Men för hoppningsvis löser det sig.  Har fortfarande feber men den borde ju börja gå ner nu tycker jag.

Men nog pratat om det... Man måste ju tänka posetvit! Nästa helg på tisdag är det slutspel i skol-dm =) Guuu vad duktiga vi är flickor. Alla taggade för denna match? Mot Abrahamsberg skolan och allt, typ hela alvik spelar där och vi vet hur duktiga de är. Vi är ett gäng från skola ihopsamlade från olika klubbar som aldrig ens tränat tillsammans. Men endå lyckas vi vinna över Villastadsskolan som är idrottsklass och allt. Så helt värdelösa är vi inte!

Igår hade jag massa saker jag tänkte berätta men just nu står det helt still i huvet på mig så det är väll lika bra att jag slutar här och sen skriver jag mer senare eller imorron.

Ha det toppen allihopa
// erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0